15 d’octubre 2013

[Marcapáginas] Rueda de intercambio

Gracias a l'Associació Llibres Lliures y su club de marcapáginas, estoy participando en una iniciativa muy divertida: unas 30 personas coleccionistas nos mandamos un sobre con 100 marcapáginas. Cuando te llega el sobre, coges los que te faltan, lo llenas de nuevo y se lo pasas al siguiente :-)

Ayer ya me llegó (bueno, llegó hace unos días pero no estaba en Lloret) y estos son algunos de los que van dentro:





La idea me parece genial. Ahora mismo hay 4 paquetes circulando, de manera que no hay que esperar mucho tiempo entre un envío e otro. ¡Os animo a participar a vosotros también! 

6 comentaris:

MC-Col·leccions ha dit...

Estoy deseando que lleguen........................Conxi

mondopunt ha dit...

A mi també m'agrada aquesta iniciativa però no he tingut sort dons en el paquet que em va arribar a mi era tot molt corrent...

Eli Ramirez ha dit...

Jo he tingut sort! la meitat em faltaven! Ja he passat el sobre, he intentat posar coses interessants

Goretti ha dit...

Kaixo Eli!: Los espero con muchas ganas.
Saludos

Anònim ha dit...

Ja m'hi he apuntat a la "famosa roda", Eli, moltes gràcies per informar-me'n!!! (Laura)

Anònim ha dit...

Hola Eli

Encara hi sóc a temps?

A on m`he d`apuntar ?

Gràcies.

Un petó.

Roser

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails