21 de setembre 2013

Restaurant Sibar (jardins Can Miralletes)

Prop de casa meva (tirant cap al Camp de l'Arpa) hi ha uns jardinets amb una masia del segle XVIII. Jo no ho sabia perquè no m'hi havia fixat mai, però és un restaurant.

La masia es diu "Can Miralletes". El seu nom, segons he llegit, ve de l'antiga família de masovers que hi vivia. No sé si antigament hi havia un restaurant amb aquest nom.. ara es diu SIBAR. Aquí teniu la web: http://sibarrestaurant.com/




El restaurant va néixer a Manresa l'any 2003, i des del 2008 estan també a Barcelona.

La carta és variada i està molt bé. De primer, per picar, ens vam menjar unes croquetes de pernil i de segon jo vaig demanar una butifarra farcida de formatge parmesà i ceba. La ceba li donava un gustet dolcet i el formatge ho arrodonia. Molt bona, la veritat!
I de postres un brownie amb gelat de vainilla que estava per llepar-se els dits :)

L'ambient està molt bé perquè és com si no estiguessis a Barcelona:


La foto és d'aquí
Curiosament acabo de llegir també que Pep Guardiola va portar als seus jugadors a sopar-hi (notícia Diari Sport

L'úúúúúnic que no em va agradar pas massa és que, havent-hi tota la sala buida (era un dia entre setmana i ben d'hora) doncs va venir una altra parella a dinar i ens la van posar a la taula del costat. Serà que no hi havia taules.... :)


Valoració final: 7,8

Varietat de menú/carta:7,5

Quantitat de menjar: 7

Qualitat/preu: 7,5

Tracte personal: 8

Ambient local: 9

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails