10 de setembre 2013

[Marcapáginas] La Setmana, Sala Ciutat y más.

Ayer comentaba la exposición de "Sketching Barcelona", pero me olvidé de decir una cosa: en la Sala Ciutat estan dando estos marcapáginas :)


 Y estos me los ha dado un amigo, son de Valencia. Me dió algunos más :D!


Estos ya son de "La Setmana" (Setmana del Llibre en Català)

 

Este año vuelven a haber DOS juegos de puzzles. Las imágenes las he sacado del blog Els punts de llibre. Este es el primero, que se vende:



Y este es el segundo, que se consigue buscándolo.
(ME FALTA EL NÚMERO DOS)



¿Habéis ido a La Setmana? Habeis encontrado mucha cosa? :-)

4 comentaris:

mondopunt ha dit...

Eli el número dos el tenen a la caseta d'informació de la setmana del llibre en català. Si el demanes te'l dónen encara que amb comptegotes.
Nosaltres ja hi hem anat i la veritat no hi ha massa cosa de punts, de llibres moltíssims i molt interessants. Pel que fa a punts els llibreters ja coneixen als col·leccionistes i amaguen els punts o bé els dónen comptats, fins i tot hi ha una editorial que els fa pagar perquè diu que els col·leccionistes els agafen a pilons i els deixen sense. En fi hem sembrat i ara recullim.
Montse

Eli Ramirez ha dit...

A veure si puc tornar-m'hi a passar i l'aconsegueixo...
I tens raó en això que dius...
:)

MT ha dit...

Hola Eli, enguany no es que donin gaires novetats la veritat i alguns dels punts que donen ja tenen uns quans mesos.
Si vols el n 2 del puzle, m'ho dius qye jo el tinc, a les biblioteques vaig aconseguir l'1,2 i el nº3 l'únic que m'han donat allà és el 4.
la ed a la que es refereix es una infantil que està per l'entrada del coac... i si si que cobren ... Crec que millor seria que donessin un punt a cada un i així evitarien els abusos.
salutacions
Maite

Eli Ramirez ha dit...

jejeje si, sé quina paradeta és. Vaig veure que venien tres punts per un euro, o algo així :)
a veure si aconsegueixo el segon i sinó ja t'ho diré, merci :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails