01 de setembre 2013

La peli de la setmana: Sólo amigos / Secretos compartidos

Aquest estiu m'he adonat que a la tele fan infinitat de pel·lícules. Estic molt enganxada a la Sexta3 i al Paramount Channel, on fan una pel·lícula darrera una altra. No sé quantes vegades he vist ja aquest estiu "La historia interminable", jajaja!. M'agrada sobretot que facin pelis de quan jo era petita. L'altre dia vaig veure Liberad a Willy, feia segles que no la veia i em va emocionar ^^!
Aquí un parell de pel·lícules que no havia vist mai i que he vist fa poc:

Sólo amigos (2005)

És una pel·lícula molt convencional i molt estàndard, però distreu bastant.
La peli comença l'any 1995, quan un noi bastant cutrillo (molt forçat) i no gaire agraciat físicament (també molt forçat) li confessa a la seva millor amiga que l'estima i que està completament enamorat d'ella. I ella, la típica rosseta mona, tonta, americana, que surt amb jugadors de l'equip de rugby, es queda una mica de pedra. 
Sense temps per reaccionar, ell desapareix de la ciutat i creua el país per buscar-se una nova vida lluny del poble.
... i, 10 anys després, retorna als seus orígens convertit en un jove i guapo noi, chulo presumit i adinerat. Vaja, molt americana la peli! Tot i així, com ja he dit, és ben distreta i té moments bastant bons. Li poso un 5,5/10.


Secretos compartidos (2005)

Aquesta ja em va agradar bastant més. La Uma Thurman i la Meryl Streep estan molt bé en el seu paper, i també el nano.
Va d'una divorciada de 37 anys que s'enamora d'un jove de vint-i-pocs (no sé si eren 21 o 22). Fins aquí normal, un romance d'aquests típics entre dona més o menys madura i noi més o menys no tan madur. La gràcia de tot plegat és que el noi prove d'una família jueva bastant conservadora i la seva mare és la psicoterapeuta de la divorciada. I clar, es generen situacions bastant còmiques. Al principi l'anima bastant a que oblidi la seva relació anterior i aprofiti gaudir de la vida amb aquest jovenet... però no li farà gaire gràcia descobrir que estan parlant del seu propi fill. Li poso un 6,5/10 (a veure, es que tampoc mata, però millor que l'anterior comentada, és!)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails