09 de setembre 2013

Expo "Sketching Barcelona", a la Sala Ciutat

Si us interessen i us agraden els dibuixos urbans, no deixen de visitar aquests dies l'exposició que estan fent a la Sala Ciutat (darrera de l'Ajuntament, Barcelona).

Fa molt de temps em vaig enamorar d'uns punts de llibre:



Aquests punts fan referència a uns llibres que s'han fet dels barris de Barcelona, de la a col·lecció "Carnet de voyage".

Doncs bé, fins al 27 de setembre podeu veure exposats els dibuixos que s'han fet per a la elaboració dels llibres, amb una mica de biografia de cadascun dels autors (cada barri l'ha fet una persona diferent).
M'encantaria saber fer aquestes coses... plasmar sobre un full la realitat que tinc al davant i poder marxar de viatge sabent que, al tornar, tindré un testimoni gràfic personal que no tindrà ningú més... però oh, és molt difícil. Hauria de practicar molt i molt! :)

De mentres podem gaudir d'aquests fantàstics llibres o de molts altres llibres que s'han fet al voltant d'aquests temes. De fet hi ha concursos internacionals i tot! I a l'últim saló del còmic en van fer un petit recull expositiu :D (jo aquí parlo del de Craig Thompson)

Imatge extreta de la web de la Sala Ciutat
Recordeu, fins al 27 de setembre!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Em va semblar veure algun dibuix teu als plafons que hi ha a la sortida de l'exposició.
Es posible??
Pere C.

Eli Ramirez ha dit...

quan hi vas anar? vaig dibuixar-hi, sí, però no sé si just debia coincidir :D

Anònim ha dit...

Si els dibuixos de l'exposició al natural són millors que els llibres.
I un dibuixet petit que vaig veure als plafons podria asegurar que era teu!!!!!
A reveure.
Pere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails