20 de setembre 2013

El Club de los poetas muertos (N. H. Kleinbaum)

Avui seré molt breu: l'altre dia em vaig llegir "El club de los poetas muertos":


Es veu que el llibre es posterior a la peli. O sigui, primer van fer la peli i com que va tenir molt d'èxit (és una de les meves preferides) doncs pel que sembla en van fer un llibre. El llibre no aporta res de nou.

Heu vist la pel·lícula? és magnífica. 

Bé, doncs no cal que llegiu el llibre perquè les frases són iguals, jeje. Tot i així em va encantar llegir-me'l eh! fa molt que no veig la peli (tot i tenir-la en DVD) i recuperar aquells diàlegs i aquelles lliçons del senyor Keating ha sigut molt agradable :)


De la pel·lícula ja en vaig parlar fa tres anys: EL CLUB DE LOS POETAS MUERTOS

Oh capitán, mi capitán!
De tant en tant va bé que ens recordin que hem d'intentar aprofitar cada minut d'aquesta vida que ens ha tocat viure... Carpe diem!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails