05 de gener 2013

Restaurant de la setmana: Piazze d'Italia

Comencem el 2013 amb un restaurant italià.

PIAZZE D'ITALIA és un petit local situat a l'Eixample de Barcelona, al carrer Casanova número 94 (entre Aragó i València).
És un d'aquells italians-italians, on hi ha productes frescos i quasi tot d'origen italià. Es veu que el propietari (Nicola Marino) es soci fundador d'Arris Gourmet, una entitat que defensa l'autèntica gastronomia italiana entre restaurants d'Espanya.
El local aquest any ha fet 20 anys.

El menjar està molt bo. De primer vam agafar formatges... és una pena perquè no vaig fer fotos i la presentació dels formatges era maca. Només n'eren de quatre tipus i cadascún anava amb una salseta... lo just per no atipar-te i obrir la panxa :-)
De segon vaig optar per uns spaguettis a la carbonara. El plat era força complet i no em vaig quedar gens amb gana (no vaig poder ni fer lloc als postres, haha) (és una pena perquè hi havia pannacotta, el meu postre preferit del món).


Aquesta és una foto que podem trobar al seu Twitter @piazzeditalia
Els preus són ni molt cars ni molt barats; i els cambrers de tracte estàndar (vaja, que fan el que els hi correspon, sense ser pesats ni fer-se esperar).

La cuina està al final del local i són prou ràpids servint, cosa que s'agraeix :)

Valoració final: 7,2

1) Varietat de menú/carta: 7
2) Quantitat de menjar: 8
3) Preu: 7
4) Tracte personal: 7
5) Ambient local: 7

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails