12 de gener 2013

Restaurant de la setmana: Bistrotnou "Plats i platillos"

L'altre dia vaig anar a el Bistronou, restaurant situat al carrer Aribau 106 (entre Mallorca i Provença).


És un local petit i tranquil, però no és del tot barat. Tanmateix, té un menú migdia de 14 euros (dos plats, postre, pa i beguda).

Vaig optar per demanar un plat de carta i unes croquetes com a aperitiu. Les croquetes, que eren de pernil, són de les més bones que he provat mai (en sèrio! hagués firmat per alimentar-me per sempre més a base d'aquelles croquetes, jaja).

El plat escollit va ser: Entrecot de bou amb crema de ceps, patates gratinades amb parmesà. El vaig demanar molt fet (perque m'agraden així) jeje. La salsa aquesta de ceps estava molt bona, li donava un gustet molt bo :-) [carta] Llàstima no fer fotos, la presentació era mona ^_^

I de postre "coulant" de xocolata amb gelat de pistatxo (festuc).



Valoració final: 7,5

1) Varietat de menú/carta: 7,5
2) Quantitat de menjar: 7,5
3) Preu: 6,5
4) Tracte personal: 8
5) Ambient local: 8


2 comentaris:

Laura Pinilla ha dit...

Jo vaig anar-hi fa poc i em va encantar!
No és barato, a la nit em sembla que el menú eren 28€ (beguda apart), però a la web de Restalo hi ha un descompte del 50%, i amb això és assequible.

Eli Ramirez ha dit...

Ah! no sabia això del Restalo (bé, conec la web però no ho utilitzo mai!!!!m'ho hauré de tatuar o algo, jaja!!!), Vas provar les croquetes de pernil? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails