20 de gener 2013

La peli del diumenge: El Hobbit / Brave

Aquesta setmana he vist dues pel·lícules: El Hobbit i Brave. Començo per la primera:

El Hobbit: un viaje inesperado (Peter Jackson)


Quan feia batxillerat teníem un professor de literatura catalana que sovint recomanava llibres per llegir. Jo era súper fan d'aquest home (jeje) i un estiu ens va proposar una llista de bastants libres per si volíem llegir alguna cosa i jo me'ls vaig llegir tots :D I un era el HOBBIT.
La veritat... no em va agradar. No m'agraden (o no m'agradaven) els llibres d'aquest tipu, i vaig prometre'm a mi mateixa que, si el Hobbit no havia pogut amb mi, tampoc llegiria mai el Señor de los Anillos. I quan va arribar la peli de los anillos, vaig mirar la primera i quasi m'adormo al cine (el mateix em passa amb Star Wars, ho sento u_u). Crec que algun dia les hauria de mirar amb calma....
Bé, el cas. Van anunciar que farien la peli dl Hobbit i de cop un dia em vaig adonar que ja l'estrenàven... i com que havia llegit el llibre doncs... doncs mira, bueno. Lo que no sabia jo és que era una triologia... hm... ¬¬ $$

I bé, mira, resulta que m'ha agradat. Però no recordo res del llibre (només recordava lo dels trolls i ho recordava diferent, amb uns barrils... ?¿?¿?). I aquests llibres que tenen tant d'univers al darrera em posen bastant nerviosa. El NO-SABER em posa dels nervis, que voleu que us digui... surt el Gollum aquell i no sé res de l'anell XDDD!! i no sé la història dels elfos que hi surten, ni qui són els mags, ni...aix. 

Es que tinc el cap ple de Lannisters i Starks i ara mateix no m'hi entren més sagues! Durant un temps hi tenia els Potter, Weasley, Granger i Voldemort i ara amb això de los siete reinos de poniente no hi té cabuda la Tierra Media. No xD

Brave (PIXAR) (Mark Andrews et al.)


I Brave, que fa setmanes i setmanes que la volia veure i ja quasi ni ho recordava.
Previsible de principi a fi i bastant pensada per públic infantil, però es deixa veure bé. A mi m'ha agradat força i no es fa gens avorrida ni pesada.

La història és bastant Disney, (PERÒ TÉ PARE I MARE, ERROR!) (Ho dic perquè els protagonistes Disney són tots orfes o mig orfes... però bé, aquesta és Pixar, no val). Doncs la Mérida (nom raro, oi?) és una princesa que ha de casar-se sí o sí amb el primogènit d'un altre clan... i ella doncs no vol. I per no entrar en spoilers ja no diré res més :-)

Se'n va fer poca difusió comprat amb altres pelis de Pixar (es va estrenar a ple agost, WTF!!!), però si us agraden les pelis de dibuixos amb toc infantil i familiar, no us la perdeu.

I per cert, la protagonista té tres germanets que, no sé, però els tenen marginats al llarg de la pel·lícula... sobretot l'escena final, ja veureu (o si ja l'heu vist, potser ho recordareu). Pobres, fan una mica de pena. És a dir, les seves aparicions són d'humor, jajajaja però són meres mascotes XD jajajajajaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails