01 de gener 2013

Els meus propòsits realitzables per aquest 2013

I després de rànkings i resums, toca fer nous propòsits :)

Cada any ho faig i m'agrada molt, perquè com em va dir un amic, tenir objectius et dóna ganes de de viure i de fer coses. I Carles Capdevila ho diu molt bé al Diari Ara: "...desconfio més dels que mai no fan bons propòsits que dels que en fan sempre. Fer-los és l'única opció de complir-ne algun. I reincidir en aquells en què has fracassat altres vegades no és una mostra de debilitat, sinó de força de voluntat"

O sigui que, anant a l'1 de desembre de 2012 (en aquest mateix bloc) puc trobar els "10 propòsits realitzables" que em vaig marcar i saber si ho he complert o no :)
1. Em vaig proposar que, tot i haver acabat d'estudiar, no deixaria de fer cursos de tant en tant per estar actualitzada (tant de temes bibliotecaris com no). I l'he complert.

2. Fer un mínim d'un viatge nacional i dos internacionals, que també he complert (València, Tailàndia, Brighton, Amsterdam)

3. Llegir un mínim de 24 llibres, i també OK.

4. Veure 52 pel·lícules com a mínim. I també.

5. Arribar als 18.000 punts de llibre classificats. Que també (i aquest particularment m'alegra molt).

6. Plantar un arbre, que NO HE COMPLERT. Cada any me'l marco i no hi ha manera....

7. El setè objectiu era "fer alguna cosa per millorar dibuixant", i també l'he complert, perquè des de l'octubre que estic matriculada a Il·lustració (aquest objectiu també m'agrada molt haver-lo complert).

8. El 8è era estalviar un 60%, però no l'he pogut complir (bàsicament perquè no esperava que al 2012 aniria a Tailàndia ni que aniria a viure sola) ^^U

9. El novè, hehe, era aprendre a fer mitja. I sí! Ja en sé fer una mica!

10. I el desé era doble: volia fer un mínim de 5 "barnatresc" (que són rutes urbanes per Barcelona) i un parell d'àlbums de fotografia Hoffman. No ho he complert....


Estic contenta perquè, en general, ho he complert quasi tot :-)
I bé, ara toca fer-ne els del 2013. Seran semblants, però és que ja m'agrada:


1. Viatges. Mínim dos. No importa si nacionals o internacionals, però com a mínim que en dues ocasions durant els propers 365 dies pugui sortir una mica de les quatre parets habituals :-)

2. Llegir 30 llibres (novel·la). I 30 còmics (/novel·la gràfica). Jajaja! No s'hauria d'imposar la lectura, però a mi m'agrada fer-ho amb mi mateixa. XD

3. Veure 60 pelis

4. Arribar als 22.000 punts de llibre classificats. Aquest any he pogut incrementar els 4.000 que m'havia proposat, però també és cert que he rebut "donacions importants". M'agradaria que el 2013 pogués repetir-ho, però ja es veurà. Propòsit amb la boca petita.

5. Llegir a Tintín. Es que... no he llegit cap còmic seu i quan vaig veure la peli de l'Spielberg vaig pensar que ho faria i no ho he fet. Si m'ho marco com a objectiu segur que hi penso ;)

6. Anar més al teatre! Mínim 3 obres, que no són gaires XD! No m'apassiona però m'agrada anar-hi, o sigui que a veure si busco ofertes haha.

7. Fer coses de cuina (pastissets, madalenetes... ja sabeu que vull dir)

8. Fer ni que sigui un parell d'àlbums de fotos en paper... que joder, a l'ordinador les fotos s'acaben perdent o no s'acaben veient :)
9. No "apurar" amb els objectius (és a dir: no estar classificant punts de llibre fins al dia 31 ni haver de mirar 5 pel·lícules la última setmana com m'ha passat aquest any haha).

10. I no oblidar que cal formar-se contínuament.



He deixat lo de l'arbre i lo de l'estalvi xD.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Aixo dels propòsits trascendentals!!!!
Plantar un arbre es mol facil, punxes un pinyó amb closca a un test i al cap de poc surt un pi, pero despres comença a creixer i a creixer i acaba sent monstruos!!!
A reveure.
Pere C.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails