15 de desembre 2012

Retsaurant de la setmana: Casa Nun

El restaurant d'aquesta setmana no està a Barcelona, sinó a Cadaquès (hi vaig anar l'altre dia).
De fet, vaig anar perquè vam anar a Portlligat a veure la casa on va viure Dalí :-) (algun dia en parlaré aquí al blog... no tinc temps... això de fer una entrada quasi cada dia a vegades estressa una mica, però m'agrada! avui mateix he anat al sincrotó Alba, allò de les partícules que donen voltes). ^_^

Bueno, al tema (em despisto)!

Cadaquès és bonic:




El restaurant escollit va ser CAN NUN, un restaurant que està a primera línia de mar i que té unes vistes molt boniques. I el local és molt acollidor!

Aquí un parell de fotos del que vaig demanar:



Formatge... què faria si no existís?
I també pollastre "al ajillo". Molt bo.


El personal molt correcte. Una mica lents, però (el local estava força buit quan vam entrar nosaltres i van trigar bastant... i entre plat i plat també, això a mi no m'agrada que passi perquè arriba el segon plat quan el teu cos ja està quasi en procés de digestió). I el preu, una mica carillo (cal dir que aquell dia jo anava convidada).

Valoració final: 7,2

1) Varietat de menú/carta: 8
2) Quantitat de menjar: 6
3) Preu: 6
4) Tracte personal: 7
5) Ambient local: 9

2 comentaris:

Lleonard Pler ha dit...

Aii tinc pendent d'anar a Cadaqués, però no és gens fàcil si no tens cotxe :(

Eli Ramirez ha dit...

En general, sortir de Barcelona sense cotxe no és gens fàcil! I més tot el que són terres gironines i costa brava! :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails