01 de desembre 2012

Restaurant de la setmana: Zian

Zian és un restaurant que està a la Gran Via, a la cantonada amb el carrer Urgell (just on hi ha la parada de metro).

És un restaurant que per fora sembla que sigui com de turistes (no sé, potser és una sensació meva) però després quan entres ja no.
L'ambient és agradable i la decoració és maca, amb tocs així elegantets. Per exemple, les ampolles de vi les tenen a la part del mig del restaurant. Ho vaig trobar molt original.

Em vaig demanar uns tagliatelle a la carbonara. Estaven molt bons.


Ara, sense cap mena de dubte, lo millor va ser el postre:


4 Cosetes de xocolata. Les dos d'abaix eren molt bones, boníssimes. Les dues de dalt ja més estàndard: lo primer és una bola de gelat de xocolata i lo segon xocolata amb mermelada, que com que a mi no m'apassiona, doncs clar, no em va entusiasmar :) però bé, molt bo.

L'atenció al client és molt bona i cal afegir que tenen terrassa àmplia, però que no sé si pel soroll de la Gran Via em vindria de gust menjar a fora (en el cas que fes calor). Millor a dins, sí.


Valoració final: 7,4

1) Varietat de menú/carta: 7,5
2) Quantitat de menjar: 6,5
3) Preu: 7
4) Tracte personal: 8
5) Ambient local: 8



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails