22 de desembre 2012

Restaurant de la setmana: Creps Barcelona

Creps a Barcelona (Creps Barcelona) és una cadena de locals on fan... creps (crêpes). Hi he anat alguna vegada a berenar i també a dinar o sopar.




N'hi ha varis a la ciutat. Jo sempre he anat al Verdi, però per exemple a Via Laietana també n'hi ha (a la web surten totes les ubicacions).

Les fan molt bones. 
N'hi ha de dos tipus: les galettes (farina biològica integral sense gluten i sense llet o matèria grassa) i les normals (farina de blat, ou, llet, sucre i mel).

El local és agradable i sempre que he anat ens han atès molt bé.
Jo personalment recomano la crep de formatge de cabra i mel, jejej. Està súper bona.... ^_^

Valoració final: 6,6

1) Varietat de menú/carta:7
2) Quantitat de menjar: 6
3) Preu: 6
4) Tracte personal: 7
5) Ambient local: 7

2 comentaris:

Lleonard Pler ha dit...

M'agraden molt! La veritat és que no són barates, però les que fan al local de Verdi on pots seure són mooolt grosses.

La creperia que tinc ganes de provar és aquesta: http://www.momiandtoy.es/index.html

A veure si obren més locals, que el de Diagonal mar no em va gens bé xD

Eli Ramirez ha dit...

sí, molt barates no són... però jo em quedo bé :)
El local que em dius no el conec però té moooolt bona pinta!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails