08 de desembre 2012

Restaurant de la setmana: Big J's burger

Avui un local light, que estem de festiu :-)

El BIG J'S és una hamburgueseria d'estil americà (=estadounidenc) que hi ha per Barcelona. N'hi ha uns quants. Jo hi he anat un parell de vegades: primer a un que hi ha al carrer Aribau i després a un que hi ha per allà a la Via Laietana.
És una mica a l'estil Peggy Sue, del qual ja en vaig parlar al gener. Hamburgueses i milkshakes :)


Estan bé aquests locals. Et fan sentir com si estiguessis en una peli antiga a ritme de jukebox!


Hi fan hamburgueses, sandwitchs, amanides... Jo hi he anat tant per sopar com per berenar. Els preus són stàndars: es poden permetre (no és car). Els batuts estan molt bons. Jo sempre trio maduixa o vainilla ^_^

I per acabar, una foto del local, per a què us en feu a la idea:



És agradable, i més si vas amb amics.

2 comentaris:

Lleonard Pler ha dit...

El de Via Laietana ja no existeix o almenys ja no forma part d'aquesta cadena!

A mi m'agrada més el Big Js que el Peggy Sue, que es queda en l'estètica.

Eli Ramirez ha dit...

Oh! Ja no existeix? diria que hi vaig anar fa poc... potser no em vaig fixar on posava els peus? diria que era BIG J's... XDDD!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails