26 de desembre 2012

Arròs covat: fi?

Sé que sóc molt plasta amb el tema però.... HEU DE MIRAR ARRÒS COVAT! Ja ha finalitzat la tercera (i última) temporada. Capítols de deu minutets,... ideal per mirar a qualsevol hora!


Estava pendent de veure'n els darrers capítols i ahir al vespre vaig aprofitar per fer-ho. Em va encantar el final, és un capítol que rius molt (com la majoria jeje). Sobretot el moment en que el DJ de MIERDA comença a flipar... jo crec que aquells 10 segons són de lo més bo, jajaja!

Us recordo que aquesta tercera temporada va de la paternitat del Xavi
 
I, com sempre, de com la caga el nostre protagonista una vegada rera una altra...


"Està clar que tinc poders... 
...però en la meva puta contra, joder!"


Res més per avui, que és St Esteve i toca menjar canelons! :-)

2 comentaris:

irati ha dit...

Vols dir que als productors se'ls han acabat les idees per continuar la sèrie una miqueta més ?
O potser deuen pensar : "Lo mucho cansa y lo poco gusta".
El temps ho dirà.

Eli Ramirez ha dit...

Jo crec que és això segon....
Potser d'aquí molt de temps veurem a una Dana universitària... jejeje.
El temps ho dirà, sí!
bones festes!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails