03 de novembre 2012

Restaurant de la setmana: Umami. Hamburgueses gourmet

Acostumo a fer cas de les recomanacions de la gent que conec (Jordi, si estàs llegint això, tinc pendent encara el 18 Octubre!, no me n'he oblidat pas!). 

El cas és que fa un parell de setmanes vaig veure al blog de l'Àlex un restaurant que em va cridar l'atenció: Umami, hamburguesas gourmet. I me'l vaig apuntar... i total, que ja hi he anat. I per partida doble!
El dia 29 d'octubre, el dia que en feia 30, vaig decidir sopar allà amb un amic... i em va agradar tant que el dia 31, la nit que celebrava el meu aniversari amb amics, els vaig portar allà.

L'Umami està just al davant dels cinemes Rnoir Floridablanca. Són uns cines als quals jo anava bastant... però que amb la pujada de l'IVA i tot plegat no hi he anat gaire últimament... (hauré de reprendre costums si no vull que ens el tanquin, que pocs cines bons queden a Barcelona i menys encara per veure cinema en VOSE, que és com hauria de ser sempre...) (VOSE, VOSC, com sigui, però sense doblar!).

Té dos pisos: la part d'abaix és tipu bar i la part de dalt és més de restaurant. Jo vaig pujar a dalt les dues vegades.

Estan especialitzats en hamburgueses. En tenen 30 per triar.
Sóc una mica tonta i les dues vegades m'he agafat la mateixa..... (és que em va encantar, jajajaj!!!!). Vaig optar per la SUIZA: "Burger de 200 gr con rulo de cabra, miel y frutos secos"

Les hamburgueses, que costen al voltant dels 8 euros, venen acompanyades de patates o amanida (a les patates potser els hi falta un punt de sal) i pots escollir pa d'hamburguesa o pa de xapata. Jo vaig fer cas a l'Àlex perque em va dir que tries xapata i realment està molt bo :-)

Mostra treta de la web

Part de dalt

Resumint, un lloc molt recomanable i al qual segur que tornaré tard o d'hora, perquè a més d'estar molt bones les hamburgueses, el personal és molt simpàtic :)

Aquesta és la web: http://www.burgerumami.com/

Valoració final: 8,2

1) Varietat de menú/carta: 8
2) Quantitat de menjar: 8
3) Preu: 8
4) Tracte personal: 9
5) Ambient local: 8


2 comentaris:

Lleonard Pler ha dit...

Me n'alegro que t'agradés prou per tornar-hi!! Jo hi estic enganxat, hi anem molt amb el grup d'amics, i encara no he repetit cap hamburguesa. Estan totes boníssimes, la de pollastre sorprèn.

Eli Ramirez ha dit...

les hauré de provar :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails