04 de novembre 2012

Regalitus 3.0

L'altre dia vaig celebrar el meu cumple i vaig tenir uns regalets maquíssims ^_^
I bueno, com que sempre ho faig això de penjar fotos... doncs que aquest any no sigui menys!

- Un iman en forma de "bocadillo de cómic" (no sé com se'n pot dir, en català...) però m'enteneu, oi? L'he enganxat a la nevera, hi posaré la llista de la compra ijijij. De fet ja hi he apuntat dues coses: comprar formatge i comprar fuet (aliments bàsics) jaja.


- Un marc de fotos amb una foto genial a dins: el primer aniverasi al qual la Núria i jo vam anar juntes (en aquest cas, el de la Neus) :) A la foto tenim 5 anys i estem moníssimes ijijijijij (veure entrada relacionada)


- Un puzzle (en blanc). Per fer el disseny que jo vulgui, ijijijijiji


- Una samarreta molt al meu estil. És de màniga llarga, o sigui que aquesta setmana mateix l'estrenaré :)


- Una barra de pà i una tasseta per pintar (amb pintures especials per pintar ceràmica). La barreta de pà és per recollir engrunes, :D


- Uns playmobils ques'havien de muntar peça per peça (eren uns sobres sorpresa). M'ha tocat una Marilyn embolicada amb una tovallola (sota porta un bikini) i xancles, respall de cabell i secador; i un pirata-ninja amb mocador al cap i katana ^_^

Els he posat al voltant d'amiguets
-Una agenda de restaurants ("Restaurant Journal") que serveix per fer ressenyes de restaurants als quals vas (cosa que m'encanta perquè ho faig al blog i em fa gràcia fer-ho també en paper!) i després dos llibres: "Hacer cómics" (que em llegiré molt amb calma per millorar en milers de coses en les quals no tinc tècnica) i "Barcelona pam a pam", de Cirici, que s'ha tornat a editar fa poc i que ja tinc ganes de  llegir amb calma i assaborint cada racó d'aquesta ciutat que em té completament enamorada.


- Punts de llibre (a veure, és que sense punts de llibre no seria el meu aniversari XDDD)


 - Una entrada de teatre per anar, al desembre, a veure la nova obra d'Albert Espinosa: Els nostres tigres beuen llet. Sóc mega fan de l'Espinosa o sigui que ja tinc moooooooooooooooltes ganes d'anar-la a veure!!! :-)


- I directament des de Xile, un "broche" fet amb "lapislázuli", que és una pedra blava que s'utilitza en joieria i que és molt típica de Xile:


Va ser una gran nit, i entrar als 30 amb una tipologia de regals que també podrien ser per a una nena de 10 anys, em fa feliç jajajaja :-) 
De moment els 30 van entrant bé. A veure més endevant com ho vaig portant... espero arribar als 40 amb la mateixa energia i ganes de gaudir del dia a dia en aquesta fantàstica ciutat (i ves a saber, quan en faci 40, a quin país estaré) (estarem, vull dir) :-P

Ah!! també m'han regalat postals d'aniversari. Fins i tot una de Nadal, que encara no puc obrir perque estem a 4 de novembre i donaria mala sort XD

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Cuac Cuac

Ramirez, asi me gusta, que seas previsora y tengas a mano el teléfono de Gas Natural.

Pero a tí que te regalen mucho y tú no eres capaz siquiera de invitar a una pizza (Super pizza, para ser más exactos).

Alazos. Pato.

Eli Ramirez ha dit...

jajajaja el próximo año te vienes a Barcelona. Lo que no haré es enviar al pizzero al lago... (cappicci, vero?) :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails