15 de novembre 2012

Arròs covat: 3a temporada!

Fa dies que volia dir-ho i sempre m'oblido:


...HA TORNAT ARRÒS COVAT!

Sóc molt fan!
Arròs covat és una sèrie d'animació. Però per adults. O joves-adults. Vamos, gent que s'està fent gran i veu com la vida se li escapa (el protagonista té 30 ANYS)

En vaig parlar fa molt de temps (al desembre de 2009!) en aquells moments molta gent em va començar a parlar d'una sèrie que segur que m'agradaria, i de tant que m'ho van dir, la vaig mirar. I ben encertadament!

Són personatges molt simples (no tenen cara) però molt expressius. Empatia absoluta. 
Aquests són el Lluís i el Ricard. Treballen amb ell:

 
La veritat és que la segona temporada va ser una mica fluixa comparada amb la primera (potser perque no s'esperaven tal èxit i la van fer una mica sense pensar-la?) Però la tercera, després de força temps, ha arribat amb molta força: el Xavi Masdéu (protagonista)... espera un fill!
Xaviii vine Xaviii hi ha wifi gratis....
Són capítols d'uns 10 minuts cada un i la temporada en té uns 12 (de capítols). Per tant és assumible veure-la (si fos una sèrie llarga no crec que la mirés... u_u)
Primer l'estrenen a Internet i després al C33. Així de fàcil i senzill.

I la seva gran frase: Està clar que tinc poders... però en la meva puta contra, joder!
(el pobre nano, és molt gafe!) :-)


3 comentaris:

irati ha dit...

També sóc fan d'aquesta serie des de el primer dia.
La trobo molt original.

Salutacions

Claudia ha dit...

Sí, jo també la segueixo des de fa segles... espera una filla, no un fill.

Eli Ramirez ha dit...

Tens raó, és una nena XD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails