20 d’octubre 2012

Restaurant de la setmana: Ca la Margui

L'altre dia va venir ma mare al pis. Vam anar a fer una volta pel barri i, quan va ser l'hora de dinar, vam entrar dins aquest local que ens va semblar prou maco. Està situat al carrer Sèquia Comtal núm 7, que és el carrer que hi ha per anar de la Meridiana al carrer Clot (bé, un dels que hi ha, clar). Un carrer peatonal amb botiguetes.
(M'estic fent molt fan del Clot)


És un bar-restaurant de barri, agradable, amb menjar cassolà i tracte molt amable i familiar.
Ma mare i jo vam demanar el mateix de primer: lassanya. Estava molt bona, aquí us en deixo una foto (és una lassanya simple):


De segon jo vaig demanar pollastre a la planxa i ella també pollastre, però amb gambes i salsa d'alguna cosa. Lo meu era simple també però mireu, a mi m'agrada lo simple (i més si és en qüestions de menjar). :-)


De postres em va sorprendre què, a banda dels típics flams i gelats de tot restaurant de menú, també hi havia la opció d'acabar amb una crêpe de xocolata! :-) Em va agradar molt aquest detall.

Resumint, un lloc al que segurament torni. Ah! i el menú valia 11 euros (era dissabte migdia, no sé si té algun altre preu entre setmana).


Valoració final: 7,8

1) Varietat de menú/carta: 7,5
2) Quantitat de menjar: 7
3) Preu: 7,5
4) Tracte personal: 9
5) Ambient local: 8

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails