17 d’octubre 2012

Més sobre Chi [El dulce hogar de Chi] (Konami Kanata)

Torno a recuperar les històries d'aquesta fantàstica gateta.
Ja ho vaig dir un dia, en sóc #SuperFan (quasi quasi quasi m'agrada tant com la Yotsuba!).

En vaig parlar fa temps, aquí ho podeu veure. De la biblio m'havia agafat els 4 primers volums i la veritat és que no hi havia pensat gaire més (bé, excepte aquest estiu, a Tailàndia, on vaig veure un munt de peluixos de Chi però jo no tenia espai a la maleta...).
El cas és que l'altre dia vaig passar per la biblio de la Sagrada Família a recollir uns llibres que m'havien arribat i al passar per la secció de còmic vaig trobar més CHI i no vaig poder evitar agafar-los...



Tal com vaig dir a la meva anterior entrada... qui es podria resistir a ella? Ningú. Ningú. He llegit del 5 al 8 (de moment no n'hi ha més)

La història, al volum 1, comença amb una família que recull un gatet. Però al pis on viuen no s'hi poden tenir animalets...

En aquests volums que he llegit ara ja viuen en un altre pis on si que poden tenir animals. De fet apareixen nous personatges, nous veïns: un gos, una gata pija, un canari, un conill... (no surten  gaire, però bueno, hi són!).

M'encanta. Però molt! Feia temps que no reia "a carcajada limpia" llegint un còmic. A vegades no calen ni paraules, les expressions de la gateta són genials per si mateixes (de fet, tinc una única crítica per al còmic... la traducció... l'excés de traducció per l'animal... les expressions que a vegades utilitza la Chi, que no farien falta). Però bueno, t'acostumes.

El nen de la casa es diu Yôhei. Són com germans, es barallen jugant, comparteixen el berenar... són moníssims :-)


I també un parell de capítols que fan molta gràcia és quan el pare decideix comprar un PEIX. La primera vegada que la Chi ho veu, al·lucina...(no sap el que és, no ho ha vist mai) (en aquestes coses és una mica com la Yotsuba, sempre descobrint el món!!!!)
 

Cal dir que gat i peix surten volant però el peix acaba viu (ÉS UN CÒMIC INFANTIL!)

Per últim, una petita imatge que sorprèn. En un sopar estan tots a punt de menjar una fondue i cada membre de la família té un aliment a punt per sucar en el formatge...
(recordeu que es llegeix de dreta a esquerra, començar pel pare)
 

WTF! Quin nen en aquest món sucaria un tros de brócoli al formatge!!??? (i més veient que els seus pares ho fan amb salsitxeta i pà, com és lo normal????). Aquests nens japonesos estan bojos.... :-)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails