08 d’octubre 2012

Escola de la Dona - Introducció a la il·lustració

Aquest any ja no faig anglès. Me n'he cansat! Després de tot un any aprenent gramàtica i seguint parlant indi (jelou, mai neim is eli!) he decidit que ja m'he cansat. Què si vull aprendre anglès he de fer inmersió i anar una temporada fora o buscar algú amb qui fer converses. 

En canvi m'he apuntat a una altra cosa, un altre curs. Res d'anglès ni res bibliotecari (ni màsters ni postgraus, que són caríssims u_u). M'he apuntat a "Introducció a la il·lustració", a l'Escola de la Dona. Fan un munt de cursos i aquest any per horari m'ho he pogut muntar. I també que vaig tenir sort amb el número de matrícula i torn de matriculació :-)
Un curs d'octubre a juny, i a veure que tal. Ah! I impartit per Ignasi Blanch.

Tinc ganes! Ja aniré explicant...
"Eli i la mongetera màgica"

3 comentaris:

Iris Duarte ha dit...

Anirà bé segur, l'Ignasi Blanch és un crac! :)

irati ha dit...

Et desitjo un bon aprenentatge, sobretot pel magnífic professor que tindràs.

Salutacions,
IRATI

sfer ha dit...

Jo m'he quedat sense poder-me apuntar a Photoshop :-(. Ja ho tornaré a intentar (i potser miraré algun taller dels que fan al cibernàrium mentrestant).

Ei, si vols, un cop cada dos dijous a la biblio de La Bòbila de l'Hospitalet modero un grup de conversa en anglès (vaig fer filologia anglesa i clar: em va tocar XD). Si vols més detalls fes-los un truc i t'explicaran (jo no treballo allà: només hi vaig a moderar el grup).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails