13 de setembre 2012

Scott Pilgrim (Bryan Lee O'Malley)

Ara fa un any i pico vaig començar a llegir el còmic d’Scott Pilgrim.

Tal com vaig dir en el seu moment, el que em va molar més des del principi era l’estil de dibuix. Són “venteañeros” amb cara i comportament adolescent :-)
Aquest és l'Scott:


Al llarg de 6 volums (dels quals també se n'han fet videojocs i una pel·lícula) l'Scott ha de lluitar contra una sèrie de "novios malvados" per tal de poder obtenir l'amor de la Ramona Flowers, la noia de la seva vida (un mega flechazo).

 

L'autor és Bryan Lee O'Malley. El primer volum va sortir l'any 2004 i l'últim al 2010. En aquest sentit és una sort poder llegir un còmic quan ja han sortit tots els números, ja que haver d'esperar quan una col·lecció és oberta és un pal (és el que passa amb Yotsuba, el meu còmic preferit).

El còmic té moltes referències als videojocs. Per exemple: quan mata els enemics (un per llibre) surt una recompensa, com monedes i coses així. O quan per exemple hi ha un moment que perd la vida però no passa res perquè tenia encara una vida extra... :-)


Les històries no-reals no m'agraden, però aquesta he de confessar que m'ha agradat molt (i això que l'últim exemplar el vaig llegir fa poc perquè a les biblioteques mai el trobava, però gràcies al Toni vaig poder completar la lectura :D).
En fi, un còmic molt amè, entretingut, i molt apte per a tothom; inclús als que penseu que no us poden agradar aquest tipus d'històries.

Per cert, sóc molt fan del Young Neil, un personatge secundari: 


Web: http://www.scottpilgrim.com/

2 comentaris:

Lleonard Pler ha dit...

La peli em va semblar espectacular i plena de referències frikis. Algun dia en llegiré el còmic, que diuen que és molt superior.

Moroboshi ha dit...

Jo ja vaig comentar a la meva ressenya que la pel·lícula li fa justícia, de manera que si el còmic és "molt superior" no ho sé, però com a producte original d'una història que t'agrada l'hauries de llegir sí o sí, Lleonard. :)

Celebro que t'hagi agradat, Eli. Certament a mi no em cridava gaire i com que la vaig comprar a un preu ridícul gràcies a un amic que treballa a l'editorial vaig poder veure que havia fet bé donant-li una oportunitat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails