08 de setembre 2012

Restaurant de la setmana: Cafè Adonis

Fa un parell de setmanes, tornant del barri de Gràcia, vaig parar a sopar al "Cafè Adonis", del carrer Bailén (188).

És un lloc amb encant. Existeix des de 1940, però des del 2008 que està renovat i amb una carta que inclou sobretot hamburgueses que estan molt bones :-) Es veu que destaca per la seva selecció de begudes i especialitat en gin tonic, però no us sabria dir... 

La revista Time Out va definir el local com "un lloc ideal per als qui estan més a prop dels quaranta que dels trenta". No sé si estar-hi d'acord, a més hi havia molts trentañeros. Jo penso que és més d'ambient juvenil :-)

L'ambient és maco, s'hi està a gust. Us poso un parell de fotos per a que us en feu una idea:


A dalt té un segon pis acollidor (no vaig pujar)

El menjar força bo i els preus també.
Per "aperitiu" vam demanar nachos amb salsa guacamole (sí curiosament en teníen, i prefereixo aquests entrants abans de les típiques braves jeje). I de segon vaig demanar una hamburguesa amb formatge cheddar i ceba, que estàva súper bé perquè de la ceba notaves el gust però no la textura, ja que estava fosa juntament amb el formatge.
Vaig quedar molt bé (tot i que jo menjo poquet i per lo general mai em quedo amb gana)

Són una mica lents al servir però com que l'ambient és agradable no molesta massa (bé, no sé si només van ser lents aquell dia... tot i que al principi quan vam entrar no havia gaire gent, perquè vam sopar aviat).

En fi, recomanable, hi tornaria.


Valoració final: 8

1) Varietat de menú/carta: 7,5
2) Quantitat de menjar: 8
3) Preu: 8
4) Tracte personal: 8
5) Ambient local: 8,5

1 comentari:

Lleonard Pler ha dit...

Me l'apunto, que em queda a prop de casa! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails