10 de setembre 2012

"Moliendo tus momentos", nova campanya de Nescafé

M'ha fet gràcia la nova campanya de Nescafé, "Moliendo tus momentos". En especial la que implica a la gent que té un blog :-)


Sí, recordo perfectament la meva primera entrada de blog.
Tenia blogs previs i havia participat en d'altres, però necessitava un espai per mi mateixa. Un espai on, tal com vaig dir a l'abril d'ara fa 4 anys, pogués parlar dels viatges que anés fent, de les pel·lícules visualitzades, de botigues, de restaurants, de llibres llegits, de música escoltada, de temes bibliotecaris.... tot en un sol lloc.

Miro l'historial d'aquest blog i crec que he assolit els objectius proposats, i això m'agrada. Més de 1000 entrades, moltes pelis, molts llibres, molts viatges i sobretot moltes tonteries :-)
La frase que vaig utilitzar és ideal: Vull un espai per mi, un espai propi. I és (i serà) aquest que començo avui.



I quatre anys i mig després aquí segueixo, amb una periodicitat que darrerament ja no és tan regular com abans però amb les mateixes ganes :-)

Si voleu conèixer millor la campanya, podeu anar al següent enllaç: Moliendo tus momentos A través de la campanya podeu provar sort i optar a un premi de 3.000! (quien los pillara, eh!)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails