04 de setembre 2012

[Marcapáginas] Sorteo 82

Hooooola
Siento el retraso (Pato, no me estreses! no tengo internet en casa de momento). Estoy usando mi hora de comer para actualizar el blog (ojo, que ya he comido eh!).

De momento sin ninguna novedad especial, o sea que pasamos directamente al sorteo:


Os gustan? Són marcapáginas infantiles :D (el primero es italiano).

A ver si poco a poco va volviendo todo a la normalidad! Por cierto, el señor RANDOM dice que el ganador del sorteo futbolero es PERE C!

(i ah! Jordi, sí que els tinc tots, sí! els de l'any anterior i els d'aquest any també! gràcies)

Mucha suerte y que vaya bien el mes de septiembre. ¡Nos leemos!

19 comentaris:

Senyal de plana ha dit...

M'agradant aquests punts de llibre infantils i bona mudança.
salutacions.
Jaume.

MC col·leccions ha dit...

Hola Eli! d'aquests no en tenim cap, aveure, si la sort ens acompanya.
A Monzón et varem trovar a faltar, ens va anar molt bé.
Salutacions, Miquel i Conxi.

IRATI ha dit...

Els infantils són els meus preferits.

Salutacions
IRATI

Anònim ha dit...

Hola Eli,

Los infantiles son muy bonitos y los que sorteas me gustan mucho.

Saludos,
Carlos Vidal

Anònim ha dit...

Que macusss! jo els vull!
Remei

Anònim ha dit...

Son molt macos,m'encantaria que em toquessin.

Salutacions a tothom

Margarita de Manresa

JORDI I CARMEN ha dit...

Hola a tothom.
Jo tampoc els tinc i mi apunto.
La mudança va bé ?
Celebro que els tinguis tots.
JORDI

Maria ha dit...

Tornem a intentar-ho :)

Isabel ha dit...

Me encantan, son preciosos!!!

Goretti ha dit...

Pruebo suerte con los infantiles. Saludos

Paula ha dit...

Espero que haya ido bien la mudanza :) A estos no me puedo resistir, ¡me apunto!

Anònim ha dit...

els punts de llibre infantils solen ser molt xulos i aquests no en són una excepció especialment els egons punt de llibre, el dels BARBAPAPAS. Jo tenia aquestes figuretes dels Barbapapas quan era petita i m'hi passava moltes estones jugant amb ells i inventant mil histories. Ondia quants records em porten els BARBAPAPAS! Buahh de cop i volta m'ha vingut al cap quants anys han passat ja que fa mil anys que jo jugava amb aquestes figuretes tan mones! :-( :-(
Tan de bon em toquin en el sorteig, em faria molta il.lusió posar aquests punts i els altres al costat deles figuretes dels Barbapapas

LAURA - Manresa

Anònim ha dit...

Me apunto , que los infantiles son unos de mis favoritos. Gracias por el sorteo. Yolanda A.

Anònim ha dit...

Hoy es la fiesta de la patrona, a ver si eso me da suerte,¡que ya me toca que me toque!
Suerte a todo.
Carmen

Swany ha dit...

u.u
siempre llego en el último momento!!

Anònim ha dit...

Hola Eli.Te resumo en cuatro frases:

Recibido tu sobre, estupendo tu sobre, realizo mudanza con tu sobre, no aparece tu sobre.

Tranquila...respira...inspira...ex-pira...

Me quedan aun varias cajas por desembalar con cosas relativas a los punts y que aún no han aparecido, por lo que esperó saldrá en breve.

Ya te contaré...

Saludos. Javier Aranjuez
(cuando me trasladen el ADSL comunicaré el nuevo domicilio)

Anònim ha dit...

NOSOTROS NO ESTAMOS DE MUDANZAS PERO POR RAZONES PERSONALES TAMBIEN VAMOS CON RETRASO, ESPERO TENER SUERTE. lA BRUIXA DEL PUNT

Anònim ha dit...

Hola.
A veure si avui tinc sort i puc participar.
Són.... con totes les setmanes molt bonics i no els tinc tots.
SSalutacions.
Roser

Pilar ha dit...

Ui, sort que el sorteig és demà i encara hi sóc a temps! ;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails