24 de setembre 2012

La Mercè

Avui és La Mercè, festa major de Barcelona. És un no parar... Barcelona és massa gran i hi ha massa gent :-) però és fantàstic que tothom gaudeixi de la festa.

Porto dos dies que no paro massa per casa però us deixo amb alguna foto. La resta de coses ja les niré posant... sobretot vull destacar tres coses: la visita a l'interior de la Sagrada Família, un circ que van fer a Montjuic i l'estrena de la coral asiàtica. Però tot al seu temps. De moment 4 fotos:

Les primeres corresponen a la mostra de dracs i cosetes que feien a l'Ajuntament.



No els hi vaig fer fotos a tots, però justament aquest segon em va fer gràcia perque és el del Clot (TOLC, la bèstia del Clot). Ara sóc del Clot! o sigui que em vaig adaptant a l'entorn :-)

I les dues fotos següents són de la façana de l'Ajuntament.



Fan allò de les projeccions (ja en vaig parlar un dia i amb més fotos). La d'aquest any era més fluixeta, però bé, sorprèn igualment!

Bona festa major, barcelonins i barcelonines!

1 comentari:

Lleonard Pler ha dit...

No sabia que feien projeccions a la façana de l'ajuntament! Jo ahir vaig veure la projecció a la Sagrada Família, molt guay!!

I avui la visito per dins per primer cop a la meva vida!! :O

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails