20 de setembre 2012

La bufanda de la iaia: BUFANDING!

Atenció a la bona iniciativa de la qual us parlaré avui!

La Fundació "Amics per la Gent Gran" és una entitat que vetlla per a què la gent gran no estigui sola. Fan moltes coses (ara aviat faran una gala al Liceu on intervenen molts artistes) però lo d'avui és proper i amb molt de carinyo: LA BUFANDA DE LA IAIA
Amb el lema "apunta't al moviment bufanding" el que s'intenta és que la gent fagi bufandes i després les posaran a la venta per aconseguir recaptar fons per a la causa de l'entitat i així poder ajudar a moltes més persones soles.

El dia clau és aquest diumenge 23 de setembre. A la Plaça Catalunya monten lo de la fira d'entitats (Festes de la Mercè) i una paradeta és la d'ells. Allà pots deixar la teva bufanda o bé aprendre'n! I per facilitar que la gent ja vagi pillant el truc a això de fer bufandes, han estat fent un parell de tallers a la botiga iFil de Gràcia (una botiga molt mona i amb moltes cosetes xules).

I bueno, amb la Cinta (la noia que treballa amb mi) hem decidit anar-hi. I aquí està la meva bufanda!!! O principi de bufanda. M'he comprat també uns "pals" (agulles) per poder seguir a casa. 


La veritat és que molt bé no m'està quedant... però per ser la primera no passa res... hi estic posant molta voluntat!!!

O sigui que ja sabeu: si voleu portar la vostra bufanda o aprendre'n a fer una amb les vostres pròpies mans, podeu anar aquest diumenge pel matí amb els Amics de la Gent Gran :-)

És per una bona causa!

1 comentari:

Ferran Moreno ha dit...

Pals? Agulles, Eli! :-p

Jo també n'estic fent una, ja la tinc gairebé acabada i espero poder-la portar diumenge.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails