27 d’agost 2012

Últims dies d'agost

Aquests dies anem aprofitant els pocs dies que ens queden d'agost....

Per començar dijous vaig anar a donar un tomb a les festes de Sants. Em sap greu la comparació però vaja, són molt més fluixetes que les de Gràcia. De fet, aquest any la diferència ha sigut molt gran. Tot i així, Sants em mola, és un barri que m'estimo i en el qual he viscut tres anys, o sigui que bueno. On hi ha voluntat no s'ha de criticar (i això també va per la pobra dona del Ecce Homo...). 

Aquí us deixo unes petites fotos:

.

Hi havia un carrer Hello Kitty!
El dia va estar bé perquè després va jugar el Barça contra el Madrid i com ja sabeu, va guanyar el Barça. Bé, és que el Madrid ha començat punxant una mica, no? (jijiji). Només és el principi i ja sabem tots que això no vol dir res... però home, és bonic jajajaja!

Això va ser dijous. Divendres vaig optar per fer una cosa ben diferent: al Parc de la Ciutadella feien una "ETSY CRAFT PARTY". Una trobada per a fer coses manuals... jo em vaig quedar poca estona perquè havia quedat aviat per anar a sopar, però vam fer collarets de pasta de paper i els nens peixets amb plats de cartró.


Després van fer pom-poms, abanicos, pulseres... però tot del plan molt bon rollo! portaves un regalet "hand-made" i te'n emportaves un altre, a lo amic invisible... i la gent venia amb les criatures i tothom semblava passar-ho bé, i portaves beguda i algo per menjar i ho comparties amb la resta...
 

Sensació de molt bon rollo.

Finalment ahir al matí van venir unes amigues de Barcelona i vaig fer de guia per Lloret. Bé, per Lloret i Tossa! Les vaig fer caminar una miqueta però jo crec que el resultat final va ser bo i es van endur una bona imatge del que realment és Lloret.
 

Perquè Lloret és bonic!!!
We love Lloret, sí, PERÒ DE VERITAT!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails