17 d’agost 2012

Festes de Gràcia

A veure si torno a posar el blog a to, que el tinc una mica abandonat (sóc un desastre, a l'hivern que vaig de cul i el vaig mantenint al dia... i a l'estiu que tinc més hores lliures, deixo això cobert de telaranyes... xD)

Bé, el cas és que ahir vaig anar a les Festes de Gràcia. A mirar carrerons, que sempre és maco. Per als qui no hagueu estat mai, el que es fa es que decoren diversos carrers/places del barri de Gràcia al voltant d'un tema. Duren una setmana i comencen el dia 15 d'agost.

Hi havia un carrer tot ple d'abelles. M'ha fet molta gràcia:

Tot ple
Aquí les veiem amb més detall
En aquesta flor només n'hi havia una... la gent roba...
Llavors també més amunt he vist una plaça que m'ha encantat moltíssim. Tatxan!

UNA GAME-BOY!!!!!!!!
I UN SUPER-MARIO!
I MÀQUINETES RETRO DE PAC-MAN 

Bé, és el que té haver nascut als 80, que t'emociones amb moltes coses.
Per últim, un parell de fotos més. En primer lloc una d'aquelles decoracions típiques però que queden molt bé i fan bonic:


 

I en segon lloc, aquests trapezistes (o el que siguin). Acròbates, potser.
La plaça de l'ajuntament de Gràcia estava decorada en plan circ, amb lleons de cartró pedra i tot. Ben bonic,... i molta gent! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails