01 d’agost 2012

El accidente (Linwood Barclay)

Normalment no llegeixo aquest tipu de llibres, però quan vaig anar a Tailàndia em vaig quedar sense res a llegir i com que el meu amic duia aquest llibre, me'l va deixar. I em va agradar!

Enganxa molt! Me'l vaig pulir força ràpid.

És un llibre d'intriga, de suspense, amb policies i secrets. Us explico així per sobre l'argument: Només començar tenim un accident: la dona del Glen Barber pateix un accident en estranyes circumstàncies i a partir de llavors tot comencen a ser maldecaps. I maldecaps grossos eh! i tot plegat amenitzat amb una dosis profunda de crisis econòmica que fa que tots els personatges et semblin capaços de fer qualsevol cosa per guanyar una mica de pasta. L'eix és un negoci que aporta diners però que aporta també els seus problemes......

Bé, com que resumint sóc un desastre, diré la meva opinió del llibre: està molt bé! Tot i no ser el meu gènere, he de reconèixer que l'he trobat molt bo. M'encanta quan un llibre et dóna els ingredients per no deixar-lo aparcat. Quantes vegades us heu començat a llegir un llibre i no podeu acabar-lo perquè no teniu gens de curiositat per saber que passarà a les properes pàgines? En certa manera això és el que m'està passant amb el llibre que a dia d'avui apareix al marge dret del blog (Tenim un nom). No li trobo el què...


Us deixo amb el booktrailer (això dels trailes de llibres i obres de teatre em sembla una idea fantàstica). Tampoc és que sigui cap maravella, però m'ha fet gràcia trobar-lo.

En fi, ja callo. Si us agraden aquests tipus de llibre, no deixeu de llegir-los. I sino us agrada gaire el suspense però us ha picat la curiositat, doncs llegiu-lo també! ja us dic que a mi em va enganxar des de la segona pàgina :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails