19 de juny 2012

[Marcapáginas] Sorteo 71. Sabelotodos y Museu de Sants

Hola a todo el mundo!

Antes de empezar, quiero unirme al mensaje de Mondopunts y dar un abrazo muy grande a la familia de Jaume en estos momentos tan difíciles que deben estar pasando.  

Vayamos a por el sorteo.

Esta semana el random ha caído en manos de JAVIER (Te había tocado alguna vez??). No sé si se los merece, tiene una mascota un poco metomentodo y siempre la está liando... pero bueno Javier, los marcapáginas de Verdaguer van para allá si tu quieres (pero al Pato, ni olerlos! NO son para él) ;-)  

He detectado dos concursantes nuevos: Marcel y Remei. ¿Es así? Como sois nuevos en mi blog he pensado que como he hecho algunas veces con otros participantes, os mandaré un "welcome pack". Si me decís vuestra dirección postal os haré llegar algunos marcapáginas comunes. Es una técnica de márqueting jajaja! regalar cosas para que pique el cliente y vuelva ;-) jejejejej!
Mi mail: eliramirez82(arroba)gmail.com

Vamos a por el sorteo de esta semana. Creo que os va a gustar:


Cómo lo veis? Son de la editorial El Rompecabezas, de la colección Sabelotod@s. Newton, Cleopatra, Copérnico i Einstein. Poker de sabiduría (bueno, trío y Cleopatra).Dejad un comentario para poder entrar en el sorteo :-)

Esta semana mi colección ha aumentado un poquito más y unos de los que me han llegado son éstos:


Corresponden al Museu dels Sants d'Olot, centro que tiene como objetivo el dar a conocer la manufactura de las imágenes religiosas de Olot (comarca Garrotxa). Desconozco si hay más.

Os deseo una feliz semana en tanto sea esto posible. Today I have an english exam... agh!!! I hate grammar!!! Obviusly. Good week and good life. See you!

18 comentaris:

Anònim ha dit...

Primer de tot donar el condol a en Jaume i familia.
Feia temps que no era el primer.... :-)
A reveure.
Pere C.

Anònim ha dit...

Bé tornaré a provar sort, perque la veritat és que tots m'agraden.
Una abraçada a tots i totes
Gemma

Anònim ha dit...

Son molt macos. Estaré impacient per veure si em toquen.

Salutacions a tothom

Margarita de Manresa

Anònim ha dit...

Hola Eli,
me han gustado mucho esos que nos muestras del Museo de Sants de Olot,son preciosos.
Los de Rompecabezas que sorteas son muy bonitos y graciosos, a ver si hay suerte.
Saludos,
Carlos Vidal

Anònim ha dit...

Cuac cuac.

Ramirez...miralá ella..marisabidilla..prevaricadora, ¿así me tratas? ¿Tu Random está homologado? Y encima dice que yo soy la mascota de Javier...

El Colacao mezclado con mayonesa produce esos desequilibrios mentales, pero bueno, es lo que hay.

Dicho lo anterior, ahora debería decir eso de que no los merece, que la competencia entre concursantes ha sido dura, etc, etc,....¡¡¡Y una gaita!!

El ganador del concurso es Javier por meritos propios, y el que no esté de acuerdo, que deje el comentario a mi atención, si tiene narices, ya sea bruixa, de Borox, gallega, Bruixot, envejos, culé, revientablogs como Miquel, o lo que sea, me dá lo mismo..(¡Miquel, que vergüenza me haces pasar alguna veces!)

Alazos. Abran fuego, pues. Pato.

Anònim ha dit...

Hola a todos.

Gracias al Random y me apunto nuevamente a probar suerte, las editoriales son lo mío.

Saludos desde Aranjuez. Javier.

Pd. Pato, a mí no me metas en tus líos.

Anònim ha dit...

Cuac

Ara que no ens sent ningú, ¿no podrias posar la meva cara en els punts?

Millor, ¿no et fan venir ganes de posar una altra cara....de dona...?

Resisteix, forÇa

Pato payés (un altre concursant)
Pd. Fot-te, Random. (el primer que s'aprèn d'una lingua són els insults. ¿o no?)

Anònim ha dit...

Com sempre, aquests m'agraden molt.
Sí soc nova, em dic Remei i soc puntadicta.
Remei

IRATI ha dit...

Aquests són molt bonics.
salutacions.
IRATI

Anònim ha dit...

Bones a tots! aquí, està el "revientablogs", segons Pato.

Des d'aquí una abraçada a Jaume i familia, ànims que la vida segueix...

Eli , tots son macos, la sort ens acompanya. Salutacions. Miquel.

Jordi i Carmen ha dit...

HOLA A TOTHOM
JA DE TORNADA,PER APUNTAR-ME DE NOU
Intentare saber que ha passat amb JAUME dons estaba fora, pro ma uneixo a la opinio de tots.
JORDI

Pilar ha dit...

M'apunto!

Anònim ha dit...

Provaré una setmana mé a veure si tinc sort.
Mercè F.

Anònim ha dit...

M' agraden molt.
No en tic cap d' aquest editorial
Els vull!!!
Núria Grau

Senyal de plana ha dit...

Moltes gràcies a tothom per les paraules de condol, en aquest moments tan delicats, en els vostres comentaris en el sorteig núm.71 de Des del meu punt de vista Gràcies de tot cor Eli per les mostres de condol.
Estem molt orgullosos de la Judit, ens va omplir molt i ens va ensenyar el que es lluitar per la vida i sempre amb el seu somriure.
Una forta abraçada.
Jaume i Carme

(no entro en el sorteig)

Anònim ha dit...

Hola a tots.
Si que eren bonics els de la
setmana passada!!!!
Ja torno a participar i a veure si...
Salutacions.
Roser

La Bruixa del punt ha dit...

Aquesta és la nit màgica de Sant Joan, ja estic preparant el conjur per a aquesta mitjanit i ha partir d'ara dominaré a Random i em tocarà, jejeje.
Feliç revetlla
La Bruixa del punt

Anònim ha dit...

Alguna vez cambiará mi suerte asi es que yo sigo...
Suerte a todos.
Carmen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails