29 de juny 2012

Bracciano 2011

No us passa a vegades que, de cop us vé una imatge al cap (un carrer, una plaça, una sensació al entrar a un bar,o fins i tot olors) i no la ubiqueu? i per molt que penseu, no la ubiqueu??? a mi em passa sovint. Per exemple, vaig estar a Frankfurt un mes, al setembre de 2006. Doncs bé, cada dia anava a la biblioteca a treballar amb la bicicleta i passava per un petit carrer amb arbres que, en aquella época, estaven ataronjats. Aquella imatge m'ha vingut al cap moltes vegades i vaig trigar molt en ubicar-la... :S

Ahir em va passar, pel matí, un record d'una sala amb una armadura... jo pensava, un castell, quin castell, on és aquest castell? I per la nit hi vaig pensar, ho vaig recordar, és a Bracciano!

Bracciano és un poblet situat a mig camí entre Roma i Viterbo. Té un llac i un castell molt famós. Si no recordo malament, és el castell on s'han casat el Tom Cruise i també l'Eros Ramazzoti. 
Quan vaig fer l'erasmus a Viterbo vaig recorrer tota la Itàlia central (o tot el que els meus estalvis em van permetre O_O) però no Bracciano. Hi passava sovint amb el tren però... no hi vaig parar mai. I va ser una espineta clavada.

Això es va arreglar l'agost de l'any passat, quan vaig tornar a Viterbo. No vaig poder evitar fer una paradeta i veure el que no vaig fer 5 anys enrera ;-)

I el castell en qüestió, és el CASTELLO ODESCALCHI DI BRACCIANO (antigament de familia Orsini, amb emblema d'ós).

És un castell amb unes vistes espectaculars al llac:


I molt gran, per cert! (Bé, es que és un castell!!!)



Aquestes són algunes de les fotos que vaig fer. No es podien fer fotos a l'interior o sigui que només en tinc de les parts obertes :)
Itàlia és una maravella de país... aquest any no podré anar-hi però espero no trigar gaire en tornar-hi! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails