12 de maig 2012

Restaurant de la setmana: Come una Volta

Ara estava mirant i he vist que mai havia parlat d'aquest restaurant italià que tinc just al davant de casa (amb lo que m'agraden a mi els restaurants italians!!).

Vaig trigar bastant en entrar-hi, no per res! sinó perquè quan menjo fora sempre surto de la zona. Però mira, quan per fi vaig provar-lo vaig pensar: "està molt bé i molt a prop!".
En realitat jo no m'hi haguès fixat massa sinó fos per una companya de pis que n'era súper fan i m'el va recomanar moltes vegades (parlo en passat perquè ara aquesta noia viu al Canadà XD).


El lloc és força petit però molt molt acollidor. El noi que ho porta es diu Max (és italià) i és molt simpàtic, molt atent amb els clients. Per Nadal, per exemple, la decoració del restaurant era molt mona. Vamos, que les coses les fan amb carinyo.
 Hi ha menú i no surt gaire car, i sino podeu demanar la pasta del dia o triar de la carta.

Està a Roger de Flor cantonada Roselló. Aquí us deixo un parell de fotos més:

Per dins
Per fora
Les fotos les he tret de la web, també tenen Facebook.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Cuac cuac cuac
¿ asi que molt simpatic....? Ahora voy entendiendo.......
Alazos Pato

Eli Ramirez ha dit...

No te pases de listo, pato, no te pases de listo............. :)

Anònim ha dit...

Cuac Cuac

No te enfades.......

Yo sé que tu afecto por mi te viene de pequeña ¿Puedes decirme que hay en las estanterías, detras de vosotras tres, concretamente sobre la cabeza y a la izquierda de la nena que esta a la izquierda de la foto?

Adeu.....
Collverd

Eli Ramirez ha dit...

OH DIOS!!!!!!
estás en todo............. jajajaja!!!!!!
¡no me había fijado!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails