07 de maig 2012

Fer-se gran

Sovint parlo d'això de fer-se gran i tot el rotllo aquest. A vegades es fa molt present.

Quan jo era petita tenia una amiga que es deia Neus. Era la meva millor amiga (he parlat d'ella algunes vegades, com el trauma amb la platja o els seus aniversaris). Amb el temps vam seguir sent amigues però al cole ens van posar en classes diferents (ella a l'A, perquè el seu cognom comença per F i jo a B, perquè començo per R) i poc a poc ens vam anar distanciant, arribant a l'època d'institut al total distanciament.
PERÒ, les coses bones es porten dins sempre, i pel que sigui vam tornar a ser amigues i ara fa anys que ho tornem a ser molt (tot i la diferència de ciutat i estils de vida). 

El cas és que ha sigut mare, ha tingut un nen preciós que es diu Martí.
És súper absurd el que diré ara però... no és com màgica, la vida? D'una persona i una altra en surt una tercera... sí, ja sé, JA SÉ que estic dient evidències. Ja sé el que em dic.
És parar-se a pensar. En la vida, en l'amistat, en la il·lusió de noves esperances per a un futur millor, un futur que està força negre per als que tot just neixen ara, però si més no el planeta que serà d'ells i que hauran de saber tirar endavant.

La Neus i jo. Com guiris... jo camisa hawai i ella amb llacet
Aquí en una comunió. La del mig és l'Eva, la cosina de la Neus.

En aquesta foto d'aquí dalt torna a sortir la seva cosina Eva. La trobo molt maca aquesta foto. Se'ns veu tope felices. Debia ser entre setmana perquè anem amb la bata del cole. M'agradava molt la bata aquella....tenia una butxaqueta per guardar-hi coses i jo sempre la tenia plena... No sé, devia ser el cumple d'algú. Calculo que celebrem els 5 anys de l'Eva (més que res perquè quan jo anava al cole no existia encara P4... i feiem pàrvuls segur, perquè sino sota la bata duríem l'uniforme i no és el cas).


I aquesta última foto també m'agrada molt. Potser l'he posada ja amb anterioritat (són les mateixes que tinc al facebook). Els pares de la Neus i els meus eren molt amics (encara ara) i sovint els diumenges anàvem a dinar tots juntets.
La bola que està al meu costat és la Janina, la meva germana que viu a Brighton :) L'altre nen és el germà de la Neus. En aquella época es deia Joaquim, i ara es fa dir Kim hehe. Però la seva are i germana encara li diuen Joaquim heheh

Tinc molt bons records de tota aquella época. Vaig tenir una infància feliç i això és la base de tot.
Espero que el petit Martí sigui feliç en aquests primers dies de la seva vida i la resta de la seva vida també!!!!!!!!!!!!!!!!!

Els nens d'avui són els adults del demà. El futur. No perdem l'esperança!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Eli
Molt emotiu el blog d´avui
m´has fet recordar també
els dies feliços de la
meva infantesa.
Ets un SOL!!!!
M´alegres el dia...
Tot el millor per la teva
amiga i pel Marti.
Petonets
Roser

Lleonard Pler ha dit...

Molt emotiva l'entrada d'avui eh?

La veritat és que costa de creure quan veus que la gent que ereu nens, creix, es casa, té fills, experiències que semblaven impossible de petits.

A mi em passa amb el meu germà, com que ens portem 9 anys de diferència i jo li canviava els bolquers, em costa creure que ja sigui gran.

La teva foto de la piruleta és de les més maques que tens!

Moroboshi ha dit...

Celebro que t'adonis de coses que en teoria són òbvies però que no pensem gaire sovint i ho facis amb un somriure.

Jo sóc d'una altra manera i ho miro tot amb nostàlgia: activitats que ja no tornarem a fer, gent amb qui la relació ja no és la mateixa, llocs i fins i tot productes que ja no existeixen... Una llàstima, però el temps també ha de dur coses bones com el naixement d'una persona que hem creat nosaltres o algú del nostre entorn. :)

Anònim ha dit...

Eli, despues de una dura jornada de adulto, con problemas de adulto, y soluciones (estúpidas) de adulto, nada como una vuelta fugaz a la infancia (máxime en mi caso que la tuve muy feliz).

Recuerdame que te suba el sueldo... (lo vés, somos tan adultos que lo solucionamos todo con dinero).

Gracias por este balón de oxígeno.
Javier Aranjuez

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails