18 de maig 2012

Em vindràs a buscar (Pastora)

Divendres. Cap de setmana. Cançó. Nostàlgia.
Versió catalana de Wonderful life. Preciosa. Cal escoltar-la si mai ho heu fet abans.


Un racó
vora el mar obert,
el sol als meus cabells,
et busco i ja no hi ets.
Miro endavant,
tot és massa ple,
no em vull aturar,
veig màgia a tot arreu.
El temps va depressa,
vaig cap a l'infinit,
però em sento sola.

No vull fugir plorant,
tu vindràs, em vindràs a buscar,
no vull morir somniant,
tu vindràs, em vindràs a buscar.


El sol als meus ulls,
el vent als meus cabells,
però no puc seguir,
si no ets aquí.
Vull un amic,
oh oh, vull un amic,
que em faci ser feliç,
com ho havia estat abans.
El temps va depressa,
vaig cap a l'infinit,
però em sento sola.

No vull fugir plorant,
tu vindràs, em vindràs a buscar,
no vull morir somniant,
tu vindràs, em vindràs a buscar.


Vull un amic,
oh oh, vull un amic,
que em faci ser feliç,
com ho era abans.
El temps va depressa,
vaig cap a l'infinit,
però em sento sola.

No vull fugir plorant,
tu vindràs, em vindràs a buscar,
no vull morir somniant,
tu vindràs, em vindràs a buscar.
Sé que vindràs,
sé que vindràs,
sé que vindràs.

3 comentaris:

Mariaina ha dit...

Molt xula, Eli!!! :) però és com l'original, no? M'ha agradat molt! No la coneixia.
'
Te'n passo una altra, aveure què et sembla:
http://www.youtube.com/watch?v=oTbObag1r0I&feature=fvwrel

Regirada als 180º!! A mi m'encanta

Enjoooooooy!! ^^

Eli Ramirez ha dit...

SÍ, és la mateixa en català :))) es que l'original ja fa anys que m'agrada molt.
Després a casa m'escolto aquesta q dius.
Bon cap de setmana!

Anònim ha dit...

Cuac cuac
los Black tienen serios competidores.
Alazos. Pato

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails