12 d’abril 2012

Sergio Dalma: Via Dalma II

He de confessar que sm'agrada molt el Sergio Dalma :-)

La culpa la té ma mare, que és molt aficionada a la música i va començar a posar els "casettes" de'n Sergio quan jo era petitona. I entre Bailar pegados i Galilea (cançó que m'encanta) he anat creixent i ara puc dir que segueix agradant-me molt.

Bé, tampoc en sóc súper-fan. No segueixo a cap grup musical en concret... per això no em vaig enterar que existia el "Via Dalma II"....(I AIXÒ QUE ÉS DEL 2011, jajaj!, sóc una fan de pacotilla!!!). No sé si heu escoltat el Via Dalma I.... és molt bo! jejeje d'inspiració molt italiana i amb versions de cançons que segur que coneixereu.

Aquí us deixo el tracklist:
  1. Senza una donna
  2. El mundo
  3. La cosa más bella
  4. Te amo
  5. Yo no te pido la luna
  6. La fuerza de la vida
  7. La bambola
  8. Gloria
  9. Te enamorarás
  10. Poco a poco me enamoré de ti
  11. Margarita
  12. Tornerò
  13. Senza una donna (en català!)
Molt bona la versió de Yo no te pido la luna.... crec que és la que m'agrada més :-)
I la de "senza una donna" està en català i sona la mar de bé :)


Que cabrón, es conserva súper bé!!!!
Aquest home enamora, hahaha!!!!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Cuac Cuac

Por cierto, y por si no lo sabíais, el video oficial está grabado en el Jardín del Principe de Aranjuez, ¿Capicci?

Anònim ha dit...

Cuac Cuac de nuevo

Me refiero a video de Bailar Pegados, canción para Eurovisión en el 1991 (Coñe con la técnología que te borra lo escrito y ni te enteras...................)

Ale que me piro. Pato.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails