23 d’abril 2012

Sant Jordi ....... i Amigurumi!

Primer de tot, feliç Sant Jordi a tothom!

Com cada any faig el meu tradicional dibuix de Sant Jordi. L'any passat en vaig fer uns quants i els vaig incloure a l'especial Bibliotecaris de paper de Sant Jordi, i els de fa dos anys els podeu veure aquí. M'encanta dibuixar dracs i princeses...!
De fet l'any passat vaig dissenyar dos punts de llibre. Jo crec que em van quedar bonics... (podeu veure'ls aquí).

Aquest és el dibuix 2012 :-)

Més coses!
Aquest cap de setmana em vaig apuntar a un taller d'amigurumi. És fer ganxet amb formes boniques. I mireu que he fet!!! Un pollito!!!:

L'he fet jo ^_^!


Bé doncs això: que tremoli el món, que ja sé fer coses boniques amb ganxet!!!!
Ara he de prcaticar i practicar per anar-los fent cada vegada millor.

Per cert! el taller el vaig fer a Haiku (una botiga de coses japoneses que hi ha a Gràcia i que mola molt) i la persona que va fer el curs és la Sandra de Petitmoix (mireu el seu blog que és molt guai, i a més hi ha els patrons del pollito i el bolet).

Una última cosa: mireu les recomanacions de St Jordi que han fet a la biblioteca de Lloret. Està molt currat! han agafat recomanacions de llibres que la gent ha fet a Facebook a través de la pàgina del club de lectura :-) Surt una recomanació meva! En aquest cas del còmic de Blankets (ÉS QUE EM VA ENCANTAR)

Gent, que tingueu un bon Sant Jordi. Ja sabeu: els col·leccionistes de punts, espero que tingueu molta sort... i la resta: si en trobeu, me'ls guardeu :)))))

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Cuac

Un pollito.....

¿para eso mando yo mi foto? ¿para hacer al final un vulgar pollito?

Me voy con mis estampillas.....

Alazos. Pato

Anònim ha dit...

Srta. R.

Recibo su mail, le deseo un feliz próximo fin de semana, y ¡¡lo que daría Vd. por encontrarse con mi apellido!!

Saludos

Aitor Tea Yeah

Eli Ramirez ha dit...

Sr "Tea Yeah": si hubiera nacido en italia se apellidaría TELLINI?

Anònim ha dit...

Hola Eli
Preciós el teu pollet.
Jo sé fer ganxet però pollets no!!!
M´ha encantat el teu dibuix de
Sant Jordi., ets una artista, Eli.
Jo no sé dibuixar. T´admiro
moltissim. Que continuïs així molts
i molts anys.
Una abraçada.
Roser

Anònim ha dit...

Jajajajajajajajajajajajaja
Javier(powered by Aitor)

Anònim ha dit...

Eli muy bonito el trabajo manual, pero creo que no es un pollito, es un PATO.
Besos
La Bruixa del punt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails