26 d’abril 2012

En flames (Suzanne Collins)

Com que "Els jocs de la fam" em va encantar, aquests dies he llegit el segon llibre, "En flames". Encara, però, no he vist la peli... a veure si un dia d'aquests ho faig!


Aquest segon volum m'ha agradat més que el primer. A la meva manera de veure, crec que enganxa mot més.

Dir de què va és fotre un spoiler del llibre 1....  tot i que ni ells mateixos ho amaguen. Però clar, havent-hi ara la pel·lícula... jo crec que és millor no saber-ne res.
Diguem-ne doncs, simplement, que el primer volum acaba amb una situació que podria ser bona però que ja es veu que no ho és.... i per tant tornen a haver-hi problemes, tornen a haver-hi perills, tornen els jocs... es cou la revolució!!!!

Com ja vaig dir, és un llibre juvenil però que té moltes lectures adultes. Està ben pensat i porta a reflexionar. Per Sant Jordi em van regalar el volum 3 (L'ocell de la revolta) i ja tinc ganes de llegir-lo, tot i que pel que he sentit, no és tan bo.... ja veurem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails