18 d’abril 2012

Educats per guanyar (Sique Rodríguez)

L'altre dia em vaig llegir aquest llibre, i em va agradar molt ^_^

El subtítol és "Confessions dels pares de Messi, Xavi, Piqué, Cesc..." i està escrit per Sique Rodríguez.

El llibre són un seguit d'entrevistes als pares dels jugadors, de com poc a poc han pogut arribar a on són ara, havent renunciat a moltes coses sent petits. Es com obrir una porta a la part més humana i propera d'aquestes persones que veiem còrrer darrera la pilota quasi cada setmana

De l'únic que en sabia una mica més és en Piqué, que ja em vaig llegir el seu llibre fa temps (aquí la ressenya) i on ja s'hi explicava que de petit va caure d'un balcó perseguint una pilota XD

Dels altres mira, són anècdotes que fan gràcia, com quan per exemple el Xavi no va parar de plorar quan els seus pares i germans van marxar a Wembley (92) i el van deixar a casa perquè encara era petit, o com el Mesi va tenir molts problemes quan va arribar (no arribaven els permisos per jugar, tenia el famós problema de creixement, se'n reien d'ell peqruè era diferent...)

Tant Xavi com Cesc no diuen mai el xandall
del Barça fora dels entrenos, per no presumir

I aquesta frase l'extrec del pròleg (Carles Folguera, director de La Masia) "La família que hi ha al darrera del futbolista és un element clau. Sense la seva complicitat, no hi ha possibilitats d'èxit"

Aquests són els futbolistes que apareixen al llibre:
- Messi
- Xavi
- Cesc 
- Iniesta
- Pedro
- Fontàs
- Piqué
- Thiago

Un altre llibre "similar" és el de: Sempre hi ets: els polítics catalans parlen dels seus pares. També en vaig parlar al blog. M'agraden molt els llibres així!
I darrerament estic llegint poc.... a veure si agafo ritme un altre cop!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails