07 de març 2012

Els jocs de la fam (Suzanne Collins)

Què no parli de llibres aquests dies no vol dir que no estigui llegint res! :) 
L'altre dia em vaig acabar "Els jocs de la fam". Oh!!! 



Primerament diré que es tracta d'una novel·la juvenil (hi ha gent que en fuig, però jo en sóc súper fan: m'agraden les novel·les juvenils! ^_^).

Us explicaré de que va i així podeu jutjar vosaltres mateixos:
En una realitat alternativa, a Amèrica del Nord hi va haver una guerra i en van sorgir 13 districtes i una capital. La pobresa era enorme i tothom ho passava malament... i van decidir revoltar-se. Per desgràcia, el capitoli (la capital de tots ells) va aixafar la revolta i, perquè mai tornés a passar una cosa semblant, va eliminar el 13è districte (cases i gent) i va instaurar el que es coneixen com a JOCS DE LA FAM.

Aquests jocs, televisats en tot moment a través dels televisors de totes les cases de tots els districtes, consisteixen en que un noi i una noia de cada districte han de lluitar contra els nois i noies d'altres districtes.... fins que només en pot quedar un. UN. I evidentment, hi ha trampes, gana, assasinats bèsties... i es busca audiència al preu que sigui.

... I el llibre comença quan la jove Katniss és escollida... o és o menys. Però clar, això ja no us ho puc explicar. Si voleu saber com continua la història, haureu de llegir el llibre! i ja us aviso que enganxa i que és una triologia. I mentre espero a que de la biblioteca m'avissin pel segon volum, m'estic llegint el segon volum de JUEGO DE TRONOS... i aquest trigaré més d'una setmana (és un tocharro) (i una lectura més densa... xD)

Per cert, aviat faran la peli dels Jocs de la fam (Veure tràiler) (no sé si m'agradarà :-D)

3 comentaris:

Lleonard Pler ha dit...

Vols dir que són novel·les juvenils? A la llibreria només m'ho compraven adults i hi estaven enganxats tots!!

Et recomano "La larga marcha" i "El fugitivo" de Stephen King, també tracten de programes televisius en mons apocalíptics. El de "La larga marcha" és un dels seus millors llibres.

Eli Ramirez ha dit...

Sí? no els conec. Me'ls apunto!!! gràcies àlex :)

Paula ha dit...

Este libro no lo conocía, le echaré un vistazo. Parece que promete.
Aunque primero tengo que conseguir Festín de cuervos ¡¡y en la biblioteca no lo devuelven hasta el día 21!! Es que me leí Choque de Reyes y Tormenta de espadas en las dos últimas semanas y quiero ver como sigue... y no te cuento nada. ¡Que lo disfrutes!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails