09 de març 2012

Carnaval (vaig amb retràs!)

M'acabo de enrecordar que fa dies que volia parlar de la desil·lusió carnavalera de Barcelona (i si m'espero més arriba Setmana Santa). No sé si, com a molts pobles -incloent Lloret- fan una gran rua central..... però el que està clar que el que jo vaig veure era força ranci... (estructuralment parlant, clar).

Lo que va molar més és que van repatir confeti raro: rectangle. Anys i anys enrera, potser segles, es feia guerra de taronges ("la tarongina") però avui en dia està substituit per confeti.


Confeti que després decora el carrer :-)
 

I globus enormes en forma de taronja XXL, que van movent-se al llarg del carrer fins que alguna es queda atrapada en un arbre o en algún balcó. O simplement es punxen, volguent o sense voler.
 

Tot sigui dit que a Lloret, sense ser un gran poble carnavalero com Vilanova o Sitges, s'ho curren més que a la capital. I si m'equivoco i sí que hi ha gran rua.. ja em direu on era! :)

1 comentari:

Akiko-chan ha dit...

Nada, nada... como en Galicia no hay carnavales... xDDDDD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails