23 de març 2012

Antic Teatre: Oxymoron

Ahir la meva companya de pis em va dir: Eli, tinc dues entrades gratis per anar al teatre aquesta nit, vols venir?. I jo, CLAR, allà que hi anem :-)

Era una petita obra a l'Antic Teatre.
L'Antic Teatre és un centre que hi ha al centre de Barcelona i que té un logo que sempre m'ha fet gràcia:

I a part és un lloc molt guai per anar a prendre algo, ja que té un jardinet interior i els preus no són cars.

Bé, però parlem de l'obra: OXYMORON (Cia Jordi L. Vidal). Com ells mateixos es defineixen, "teatre d'humor, clown i dansa". I ben cert!
La veritat és que si més no, és una obra curiosa, una estranya barreja.

Són dos protagonistes, un que fa com de llest i seriós i l'altre que fa de simpàtic bromista (típic estereotip pallasero, perquè negar-ho). El llest, que fa de mestre, intenta ensenyar a l'alumne, que sovint és una mica patata (però que quan fa falta, demostra talent).

Em va fer riure, i això ja és molt :-)
Si voleu, estaran actuant fins dissabte!!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails