25 de febrer 2012

Restaurant de la setmana: Panchito

Aquesta setmana ha sigut molt "mexicana". Dilluns vaig sopar al Panchito i ahir al Panxos de Lloret. Del segon ja n'he parlat al blog, o sigui que parlaré del primer.

Panchito és una petita cadena de restaurants mexicans que hi ha a Barcelona (bueno, i a Sant Cugat, Sitges... i Chile!). Jo concretament vaig anar al que hi ha prop de la Plaça Sant Jaume (carrer Banys Nous, 8).


Segons la pàgina web, el restaurant va arribar l'any 1985, quan la família Martín Candela va voler exprotar el gust mexicà al seu nou país d'acollida. Tot va anar molt bé i és per això que s'han anat multiplicant els restaurants.

Vam menjar la mar de bé (almenys jo!), la veritat és que portava setmanes amb "antojo mejicano". Vam agafar nachos d'aquells com aperitiu i després tortitas. Està bé perquè et donen diverses tortitas... cosa que en alguns restaurants te'n posen només dos o tres i et queda tota la resta sense saber on enrollar-la.

Podeu trobar més informació a la web: http://www.panchito.com/

Valoració final: 7,8
Varietat de menú / carta: 7,5
Quantitat de menjar: 7,5
Qualitat/preu: 7,5
Tracte personal: 8,5
Ambient local: 8

1 comentari:

Lleonard Pler ha dit...

Oh! I jo que pensava que el de Sitges era l'únic jajajaja.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails