17 de febrer 2012

Divendres! (i Barça)

Per fi és divendres. Desitjo que siguin ja les 15h... desitjo molt aquest cap de setmana perquè realment estic cansada, molt cansada! són mases coses juntes, molts projectes començats, moltes idees a desenvolupar que tot just comencen a treure cap, feines extres i plans de futur.
I no tinc temps ni de posar rentadores, ni d'anar a comprar, ni de netejar... (un dia d'aquests un monstre bola de pél em menjarà) :-) ..

O sigui que amb calma... però estic contenta! Em mola estar estressada... hahaha! amb il·lusió! hahaha! A més ahir em vaig comprar un jersei vermell abrigadet i uns auriculars nous de color verd. La felicitat de les petites coses :D!

Per acabar aquesta setmana us deixo ambun parell de fotos. Ahir estàvem a la biblio i de cop.... comencen a passar jugadors del Barça per davant nostre... tots eh! (tots menys el Guardiola, però bé...). El que anava més atabalat pobre era el Messi...

El Xavi va passar tan tranquil i va mirar cap a la biblioteca... jajaja! li vam fer una foto a través del vidre... (més no podiem fer!)


El Piqué va ser més difícil... (els altres encara més). Tot va ser molt ràpid, jejej
 

Van dinar al restaurant Emperador (alguns diaris en parlen... tampoc sé si cal, però bé...). No és la primera vegada que passa: l'any passat vaig aconseguir fer-me una foto amb Iniesta (veure entrada de blog)

Bé, no deixa de ser una tarda diferent... ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails