02 de gener 2012

Últimes pelis vistes al 2011...

Normalment parlo de pel·lícules el diumenge, però, farem una petita excepció: hi ha cinc pel·lícules que vaig veure abans d'acabar el 2011 i les vull deixar per escrit (però sense que passi massa temps, per això ho faig avui) :-)

1. El árbol

No confondre amb "El árbol de la vida".

Em va semblar un argument interessant però la posada en escena la vaig trobar sosa.
Va d'una dona que es queda vídua amb quatre fills. Tenen un arbre enorme al jardí i la filla petita comença a dir que l'esperit del pare s'ha quedat dins l'arbre.
Van passant coses, però em vaig cansar bastant dels personatges (una dona amb poca iniciativa, una filla massa egoista i uns germans força invisibles). No la recomano...


2. El origen del planeta de los simios

He de reconèixer que mai he vist cap planeta de los simios... per això no vaig mostrar cap interès quan la van estrenar... però com que me'n van parlar bé vaig decidir veure-la.
Em va agradar molt i la vaig trobar molt ben feta. El simi protagonista em va encantar! Ara crec que aprofitaré aquest 2012 per veure les anteriors (quantes n'hi ha, dues? el meu desconeixement és molt gran) (és que els micos de les pelis antigues fan una mica de por! XD)
La recomano.



3. Nowhere boy

Un dia estava al cine i vaig veure que anunciaven aquesta pel·lícula. Em van venir moltes ganes de veure-la, però després vaig llegir alguna mala crítica i ho vaig deixar còrrer. Però per sort finalment l'he vista. I m'ha agradat molt!

Nowhere boy ens explica l'història del jove Lennon, quan encara era un adolescent rebel i desconcertat, quan coneix al Paul... potser és una versió una mica lliure, no ho sé, però a mi m'ha agradat. I això que en cap moment es menciona la paraula Beatles.
La recomano!


4. De mayor quiero ser soldado

Buf... peli una mica xunga.
Va d'un nen de 8 anys que comença a sentir-se desplaçat a casa seva (per l'arribada de dos germanets bessons) i es refugia en la televisió, on ple d'imatges violentes comencen a inflar-li el cap.

La idea sembla bona però el ritme de la pel·lícula, els arguments, els desenvolupaments... no sé... no em van acabar de convèncer. És massa exagerada i extremista, crec.

No la recomano massa... 


5. La piel que habito


 L'última de l'Almodovar és una pel·lícula estranya però que em va encantar. 
Ja la volia veure quan la van estrenar, però entre una cosa i l'altre han anat passant els dies i les setmanes...
L'argument t'atrapa. Està molt ben feta.
Com sempre, hi ha coses que no t'esperes i per tant millor veure-la sense haver llegit massa l'argument, així sorpren més.
La recomano!

2 comentaris:

Lleonard Pler ha dit...

Jo vaig estar a punt de veure la de "El árbol" però se'm va juntar amb altres pel·lícules i al final la van treure del cine... Sembla que potser vaig estar de sort :P

Laura Pinilla ha dit...

Estic d'acord amb tu amb la de "De mayor quiero ser soldado". Trobo que la idea era bona, però no està ben explotada... Em va semblar poc realista

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails