12 de gener 2012

Píldoras azules (Frederik Peeters)

Ja sé que ahir vaig parlar d'un llibre, però avui també ho faré. Ahir a la nit vaig llegir "Píldoras azules", una novel·la gràfica que em va recomanar la meva amiga Naiara (i que ella tb la va llegir per recomanació d'un altre amic seu). Si una obra es recomana de boca en boca, senyal de que val la pena, no? Doncs en poques línies intentaré que sigueu vosaltres els propers en llegir-la.


Píldoras azules es la història de tres persones i una malaltia. Per un costat tenim al Frederik, home que es guanya la vida dibuixant còmics; i per l'altra la Cati i el seu fill. La malaltia? mare i fill tenen el virus VIH (~Sida).
Què farieu si us enamoressiu d'una persona contagiada? quines pors tindrieu? (a part de les evidents, clar...), que pensarieu? com enfocarieu la vostra vida? i el nen de tres anys que teniu parcialment al vostre càrrec?

Trobo que és un gran còmic, m'ha agradat molt. Cal dir que de bones a primeres mai m'hi haguès fixat o mai me l'haguès emportat a casa, doncs el tipus de dibuix no m'atrau massa, a priori (serà que em vaig acostumar a les figueres rodonetes i de tonalitats grises dels japonesos dels 80). El còmic és en blanc i negre, pur, sense matissos.


Dur pel que suposa, però ben explicat i ben enfocat. Els tres personatges són entranyables. Ja em direu que us ha semblat!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Eli.
Que contenta al final vec que
el meu comentari d´ahir ha sortit!!!!
Com he d´anar a la biblio el
demanaré avui a veure si tinc
sort.
Una abraçada.
Roser

síl ha dit...

és un dels meus còmics favorits! és fantàstic!
si no ho has fet,.... llegeix Blankets!

Eli Ramirez ha dit...

Roser --> sí! ja vaig veure el comentari! jejeje Al final no ens hem vist a la trobada...!

Síl --> acabo de llegir de que va i sembla molt interessant. Però només està a la biblio de st andreu! :o

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails