04 de gener 2012

J. R. Espax (Galeria d'Art Mar)

No acostumo a entrar a galeries d'art, sempre penso que no van per mi... les veig pel carrer, tan lluminoses la majoria, plenes d'obres d'art, quadres, escultures... jo no tinc diners per comprar-les... Tot i així, ahir vam entrar a una, amb l'Aina.

Va ser un descobriment hiperrealista... la col·lecció és obra de J. R. Espax, i exposa a la Galeria d'Art Mar (Grup d'Art Escolà) fins al 16 de gener (ahir innauguraven).

Hi ha quadres de persones, "bodegones" (moderns, llibres i ordinadors) i ciutats. El que m'ha encantat més són les ciutats. Bàsicament surt París i Barcelona, i com que sóc una enamorada de Barcelona, no podia treure els ulls d'allà.
Semblaven fotografies, però en quadre.

Adjunto dues imatges. Les he copiat de la pàgina web del Grup d'Art Escolà, espero que no importi ni estigui infringint cap dret (si fos així les esborraria).

 

Les imatges no fan justícia: veure-les en directe impresionen més, els colors són més vius, més reals. En sèrio, que val la pena! La galeria està a Pau Claris, 120. 
Si l'aneu a veure ja em direu que us ha semblat!

1 comentari:

Mariaina ha dit...

Eli, muntaré un Barnatresc de galeries molones, okis? Ben diferents totes ells, ja en tinc 5-6 a la ment ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails