01 de gener 2012

Els meus 10 propòsits realitzables per al 2012

Com cada dia 1 (des de fa només dos anys) em marco els meus pròposits realitzables i faig balanç dels propòsits del 2011. ^^

Aquests són els de l'any passat:

1. Acabar la llicenciatura o deixar-la per sempre -- SUPERAT. La vaig acabar, i com vaig dir ahir, he fet bastants cursos més per complementar ;)

2. Fer un mínim de 3 viatges -- SUPERAT.. Amsterdam, Roma, Madrid, Escòcia, Sud de França..

3. Llegir un mínim de 10 llibres - SUPERAT (veure entrada llibres 2011)

4. Arribar a les 52 pelis -- NO SUPERAT. M'he quedat a les 38, no és mal número, però bé...(veure entrada pelis 2011)
 
5. Acabar l'any i que Bibliotecaris de Paper encara segueixi actiu -- SUPERAT, i tant, més viu que mai!

6. Arribar als 15.000 punts de llibre classificats -- NO SUPERAT. M'he quedat als 14000, però bueno, no és mal número. Seguirem creixent.
 
7. Cuidar una mica més la meva salut -- SUPERAT, aquest any he posat una mica de seny ;) [ja no tinc mal de cap quasi mai!!!!]
 
8. Plantar un arbre-- NO SUPERAT, joder aquest propòsit se'm resisteix any rera any... :)

9. Tornar a Itàlia. Tornar a Viterbo. -- SUPERAT, visca!

10. Mantenir-me a prop d'una persona que he descobert...-- SUPERAT ^_^


I ara els del 2012. Com que aquest 2011 els he complert quasi tots (cosa que el 201o no va ser així) doncs amplio mínims, a veure com surt...(són quasi els mateixos, la meva vida és plana)

1. Formació: fer un mínim de tres cursos (val també l'àmbit no-bibliotecari, of course ;D)

2. Viatges: fer un mínim d'un viatge nacional (serveix Catalunya o Espanya) i un mínim de dos internacionals.

3. Llegir un mínim de 24 llibres (dos per mes)

4. Intenar, aquest cop sí, les 52 pelis.

5. Arribar als 18.000 punts de llibre classificats (això implica un creixement de 4000, ho veig difícil però no impossible. A canviar a saco saco... a veure on arribo! (s'accepten donacions ^_^).

6. Plantar un arbre (ei, ara sí, eh!)

7. Fer alguna cosa per millorar dibuixant... que no tinc cap mena de coneixement ni tècnica. I vull aprendre coses.... :)

8.  Estalviar el 60% del que guanyo (aquest any m'he quedat al 57'9%). Tot i que tal com pinten les coses i la crisi.... més val no fer propòsits econòmics...

9. Aprendre a fer mitja XD (va en sèrio, que jo només sé fer ganxet i molt limitadament!)

10. Fer un mímim de 5 "barnatrescs" i un parell d'àlbums d'aquells de Hofmann

I aquí acaben els meus propòsits, a veure d'aquí un any com estan les coses :)
Bibliotecaris de paper ja no el contemplo perquè estic del tot segura que seguirà on està (esperem).

4 comentaris:

MC col·leccions ha dit...

Et veiem molt diciplinada, no crec que hi hagi massa gent que es marqui
tants objectius, i tants concrets...
Et felicitem i que puguis aconseguir els d'aquest any. Molt bon any. 2012 Conxi i Miquel.

Lleonard Pler ha dit...

M'has deixat tot boig amb l'estalvi. O guanyes molt o el lloguer et surt gratuït jejeje.

N'has complert de molts! Enhorabona, ara a pels de 2012. Jo només em marco un objectiu, i espero cumplir-lo. :)

Anònim ha dit...

Jo també m'he quedat a quadros amb l'estalvi!!! O_o

Eli Ramirez ha dit...

Per?! però si em passo el dia buscant "coses free" per fer a Barcelona XDD
free free free free = estalvi, i no significa avorriment XD ...no guanyo gaire!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails