16 de desembre 2011

UOC: Comunicació corporativa i construcció de marca (branding) en una societat digital

Durant 30 dies he sigut alumna de la UOC. Em vaig apuntar a un dels seminaris que fan en el marc dels programes oberts. En concret, aquest: "Comunicació corporativa i construcció de marca (branding) en una societat digital"


Aquests seminaris estan prou bé. Duren 25 hores aproximades (virtual, en línia) i es fan a través de la participació al campus virtual i l'entrega d'alguna pràctica ("PACS"). Un cop acaba el curs i l'aproves, et donen un certificat d'aprofitament.

Ha estat bé, el seminari (de nota m'han posat "A, Excel·lent", però jo crec que tots hem tret la mateixa nota... pagant St Pere canta! ;D). 
Ara vull fer més coses! ... però necessito hores que no tinc. Ja estic pensant en el 2012... i si va ni que sigui només la meitat de bé que el 2011, serà un gran any!

4 comentaris:

síl ha dit...

Però està (realment) bé pel què costa o és una mica presa de pèl?

Bones festes!

Anònim ha dit...

Jo crec que no el repetiria.... però perquè moltes coses ja les sabia d'altres llocs....

Anònim ha dit...

(eli)

síl ha dit...

mmmmm.... vaja,ara hauré de saber si jo les sé jajajaj
merci!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails