17 de desembre 2011

Restaurant de la setmana: Lonja de tapas

Ahir vam fer el que se'n podria dir "un dinar d'empresa", i vam optar per la Lonja de tapas, una petita cadena de restaurants que hi ha (sobretot) a la zona del Born. Bé, no sé si la plaça Pla de Palau és Born o què. 


És un local de tapes que té un menú migdia per menys de 10 euros i força acceptable. Està bo, el local és bonic i els cambrers són ràpids i atents (nota: no parlen català).

Tots nosaltres vam agafar menú. Quasi cada dia hi ha el mateix a escollir (pots triar entre 4 o 5 primers, 4 o 5 segons i 4 o 5 postres). Beguda i pa incluit.

De primer vaig agafar "amanida de formatge de cabra". Jo no menjo mai amanida però em van dir que no hi havia enciam ni res, només un tros de formatge de cabra, una salsa d'olives i tomaquets. Jo vaig demanar-ho sense la salsa, i els tomaquets els vaig repartir. El formatge de cabra estava caramelitzat per la part del damunt i li donava un gust molt bo! :) De segon, canelons (sí, era un segon). Estaven molt bons també.

Per últim, els postres (jo viuria a base de menjar postres). De les opcions per escollir em vaig quedar amb el pastís de pistatxo (festuc). Semblava empalagós però en realitat no ho és, entra molt bé (estava decorat amb xocolata). No era pa de pessic convencional (m'avorreix molt, el pa de pessic). Era molt bo. Llàstima no haver fet fotos al menjar, és un fallo!

Valoració final: 7,9
Varietat de menú / carta: 8
Quantitat de menjar: 8
Qualitat/preu: 7,5
Tracte personal: 7,5
Ambient local: 8,5

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails